Jennilipalmen

Alla inlägg den 28 februari 2011

,.

Av Jennili Palmén - 28 februari 2011 22:30

jo så här är det att imorgon så ska jag följa med Madde och Mona.

Madde är min "svärmamma" eller säger man så?haha

och Mona är hennes syster, och Mona är även min gamla dagmamma!:)

vi ska i alla fall städa rensa upp ett ställe för i helgen vankas det 40års kalas där!

Det är Madde och Monas syster Jessika som fyller år dvs min pojkvänns moster !ahha

jaja så där lär jag bli större delen av kvällen i morgon.


Nä nu måste jag sticka iväg på prommisen jag skulle på så att jag hinner handla! för kommer jag hem utan bakingredienser så stryper hugo mig! ahha


Pusspuss

..

Av Jennili Palmén - 28 februari 2011 16:39

sitter och håller på att skriva ned lite recept.

Jag och bröderna ska baka ikväll, då det kommer att vara 2 kalas här hemma om bara någón vecka.

Jag fyller ju år den 18 mars och min lillebror viggo fyller år den 13Mars! så en vecka emellan!


Ikväll ska vi börja med att baka muffins och schakrutor!:)

får se vad det blir för mer vi kommer att backa framöver.


Hahah, jag ska nu gå ner och käka, sedan dra ut på en promenad + gå och handla.

Sedan blir det snabbt hem och baka.

Och efter det måste jag verkligen tvinga mig själv att plugga än fast jag absolut inte har någon lust alls!

För imorgon hinner jag inte med nå plugg alls..

Berättar i ett senare inlägg varför! haha

        


Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards