Jennilipalmen

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Jennili Palmén - 4 februari 2011 20:14

Har hållit på att försöka städa rummet, har gått sådär om man säger så.. hahaha

Har suttit me framför datorn än städat!

Menmen kommer ju vara hemma under en låång tid, så det får helt enkelt bli en annan dag!


Dock är jag en sån här som gillar när det är ganska städat, jag tycker det är så skönt att gå upp på rummet och lägga mig och bara njuta då det är städat.Men kan dock inte hålla det städat och orkar heller inte städa allt så offta! 

Så håller mig lite ifrån mitt rumm!

haha


Nä nu ska jag gå ner och ta lille söte Truls på en kort promenad..

Sedan blir det popcorn och mango framför teven med familjen! haha

     

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 4 februari 2011 20:09

  

Ny ring, den svarta stora! Kommer bli min favvo ring!

 

Nya skor, dessa kommer också bli mina favvo skor!


Pusspuss  

Av Jennili Palmén - 4 februari 2011 19:57

  

JIHOOOOW

 

Dock suger det ju att jag inte kan sätta in det förens nästa helg!..

 

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 4 februari 2011 07:54

god morgon!
hur har ni det?

Jag ska snart till skolan, är såå skönt att jag bara har en lektion på fredagar!

dock där den ju hela 3timmar lång!

Men efter det blir det lite shopping, lite shopping till min lill kusin! Så mysigt!

Sedan ska jag göra lite andra ärenden också, sen bär det iväg hemhemhem! Till lilla junsele, har mycket att göra nu i helgen!

Dock så stannar jag ju hemma hela 5 veckor nu..

  

en liten bild på
mig och Guss.
Alanya -10



Pusspuss


Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards