Jennilipalmen

Alla inlägg under februari 2011

Av Jennili Palmén - 12 februari 2011 11:45

God morgon!

Idag har hjärtat,guss" och jag varit tillsammans i ett och ett halvt år!

Så  blir en liten myys dag, men god lunch och lite film!

Den 12/8-09 blev vi tillsammans och jisses vad det har gått snabbt!

  



Bloggar mer sedan, nu ska jag borsta gaddarna, och sedan dra hem och fräscha till mig lite. Sedan blir det att luncha!:)


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 11 februari 2011 22:04

Sitter i soffan nere på kägelbanevägen.

Myys, kikat på lets dance men är ju uppehåll just nu..


Vad tusan hade alexander rybak för kläder egentligen?!

Jaghöll näst intill på att dö när jag såg det..

Jag mena han kunde ju använt sig av lite finare utstyrsel än fast de följde tema..

Hon var så  mycket mer finklädd än vad han var, allt såg bara så konstigt ut!


haha tycker jag!


Vi har även spelat oss svettiga till Just dance spelet till wii.

  

Super roligt!

 

Pusspuss


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 11 februari 2011 18:05

Muuuuuums Varit på middag hos Guss famma,super gott!Kött pommes och bearnessås!Supergott!Skriver även från en iphone!Duktigt, är så oteknisk!Jihooow.Pusspuss

Av Jennili Palmén - 10 februari 2011 19:13

  

Av Jennili Palmén - 10 februari 2011 15:53

Jag ska ju färga mitt underhår och försöka få det samma färg som "Toppen" överhåret.

Det är ganska tonlös färg, så använder mig av silvershampo.

Måste även använda silvershampo i löshååret.

Förhoppningsvis blir det bra haha!

Så håll tummarna!

  

Dock är denna inte märket av

 silvershampo jag använder..

 

Pusspuss

 


Av Jennili Palmén - 10 februari 2011 15:49

Braaaa dag, dock ganska trött!

Skulle aldrig palla att pendla med bil(vara den som kör) varje dag usch vad jobbigt!

Måste nog gå och kolla upp synen också tror jag, får så otroligt ont i ögonen då jag kör?! Huh..


Vi ska snart dra till momma och käka mat, MUMS!

ikväll blir det att gå ut och röra på mig lite, men även att färga mitt +mammas hår!;)

Mitt under hår ska bli blondare, och mamma ska få sig några slingor!

pusssss

Av Jennili Palmén - 10 februari 2011 08:01

eller är det ens en god morgon?!

-jo det är det för imorse fick jag vakna upp med min lilla gubbe!

Hann inte blogga nånting igår, Hektisk dag, kommer dagen idag också bli! ikväll ska jag(eller frida) tvinga mig uppför backen igen, jipppppie!

Nu jävlar ska jag få lite bättre kondition iaf! haha

Jag får blogga mer ikväll hinner inte nu, sry!


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 8 februari 2011 20:37

imorgon, onsdag.

*Dagen kommer att börja med att jag kliver upp runt 6 och hoppar in i duchen.

*Fixar mig.

*Sedan halv 9 tar jag en promenad bort till -stället.

*"jobba" till runt klockan 1 då blir det att vandra hemmåt.

*då blir det att snabbt byta om och sedan truga in Hugge i bilen.
*Vidare ner på kägelbane vägen och hämta Teodor.

*sedan vidare ner mot sollefteå

*in i lägenheten och hämta mitt lakrits thè och silvershampot(måste använda i löshåret)

*Och självklart trycker jag in guss i bilen också!

*sedan vidare mot sundsvall!

*käkar lite mat på MAX.

*Sedan till hockey hallen där det blir hockey Malmö-sundsvall!


    

Hockey är tråkigt om man tittar på teven,

Min familj älskar att titta på hockey,

(och all annan sport iof)

jag gillar att kika "live" då man är där.

Dock kanske Malmö inte är laget man ska heja på eller?!

Men vad gör man inte för sin käre?

haha

'


Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards