Jennilipalmen

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Jennili Palmén - 8 februari 2011 20:37

imorgon, onsdag.

*Dagen kommer att börja med att jag kliver upp runt 6 och hoppar in i duchen.

*Fixar mig.

*Sedan halv 9 tar jag en promenad bort till -stället.

*"jobba" till runt klockan 1 då blir det att vandra hemmåt.

*då blir det att snabbt byta om och sedan truga in Hugge i bilen.
*Vidare ner på kägelbane vägen och hämta Teodor.

*sedan vidare ner mot sollefteå

*in i lägenheten och hämta mitt lakrits thè och silvershampot(måste använda i löshåret)

*Och självklart trycker jag in guss i bilen också!

*sedan vidare mot sundsvall!

*käkar lite mat på MAX.

*Sedan till hockey hallen där det blir hockey Malmö-sundsvall!


    

Hockey är tråkigt om man tittar på teven,

Min familj älskar att titta på hockey,

(och all annan sport iof)

jag gillar att kika "live" då man är där.

Dock kanske Malmö inte är laget man ska heja på eller?!

Men vad gör man inte för sin käre?

haha

'


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 8 februari 2011 20:27

Nyss hem kommen från en AS jobbig men trevlig promenad.

Jag och frida gick upp till slalombacken, Vilken är en mördar backe för mig med dålig kondis.

Vi gick upp dit och fikade, eller jag fikade faktiskt inte ens utan sitter nu här hemma och gottar mig med en uppskuren mango!

Slappar framför teven, jag älskar programmen som Csi,(alla av dem) criminal minds osv.

Just nu är det csi miami.



Pusspuss

Av Jennili Palmén - 8 februari 2011 16:28

Oh, super nice dag!

den har gått super fort!

Började med att jag klev upp och gjorde mig i ordning.

Skjutsade iväg Hugo på skolan! sedan vidare till -stället!

och "jobbade". Gick super snabbt, drog hem vid halv 4 och tänkte då gå ut och gå.

Men Frida tvinga mig att gå med henne ikväll istället.

Vi ska gå ända upp till slalombacken, å det är långt och jobbigt för min lilla/dåliga kondition! haha

ÄLSKAR att jag har frida, kusin.

Det är verkligen henne som får mig att tänka efter en gång till då det gäller kondition!

Jag behöver den absolut!

Och jag behöver tappa några kilon och det kommer jag inte kunna göra utan motion då jag är ett snaskvrak! haha


love you, än fast jag kanske inte alltid visar det..!


Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards