Jennilipalmen

Alla inlägg under juni 2010

Av Jennili Palmén - 9 juni 2010 10:01

Verkligen usch, det är en sån här typisk skitdålig bakisdag..

usch, mår inte så illa men jag har AS ont i armen ingen aning vad jag gjort faktiskt.. sedan så är allt bara deppigt!

+ att jag redan varit på skolan och haft betygsamtal, så är uppe med tuppen kan man ju nästan säga:) motsatsen mot vad grabbarna är dom ligger däckade som några jäkla sälar ;p hahahahahahah


Tråkigt har jag också, mor och hele hennes syskonskara ska hit till stan idag, de ska bland annat köpa mat osv till fridas studentmiddag på fredag, sedan ska de även shoppa en massa,..

Mor tyckte jag kunde shoppa något fint här till studenten, men då har jag ju samma klänning som halva stan ;s..


pusspuss

Av Jennili Palmén - 8 juni 2010 17:42

TAGGA FEST!

ojojojoj ikväll blire fest ! såå KUNG ;)

sittter hemma nu jag Emma och gus, dricker lite innan vi drar ner på Ölbränbollen och kikar på alla ;)'

Lycka till!

haha

men vi hörs ska vara social nu  jag :)

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 8 juni 2010 08:45

Ouh, idag är det min första dag på sommarlovet typ;)

Känns som ingenting alls? är väl kanske för att jag inte förstått än att jag har det...

Nu ligger vi fyra stycken här i lägenheten :)

Jag Gus Frida och Dennis :)

Frida tror jag är lite bakis ;) och Dennis ska senare på sjukhuset det är därför han är här :)


Har inte kollat ut än men hoppas att det är superfint väder :)  


Som det var för någon vecka sedan

Lillebror sitter ute och sjunger "blinka lilla stjärna där.."

 

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 7 juni 2010 16:41

Middag,

 

ouh, det blev chiligryta till middag goett!

Nu är Frida här, Mysigt :)
Hon ska bo här hela sin studentvecka!

ojojoj vad jag längtar tills de är min tur ;O

men det blir till att dricka någondag i alla fall :)


pusspuss

Av Jennili Palmén - 7 juni 2010 13:49

Ouh idag gjorde jag sista skol-dagen! jihow, bara skolavslutningen kvar nudå:D

Men blir nog kvar här i stan den mesta delen av veckan:) Fast en dag ska jag dra till ö-vik och shoppa lite grann :D.

Idag har de varit poängjakt på skolan, alla var helt galna typ ? haha

Längtaar såå tills det är vår tur ;)

men som sagt är det ju ett tag kvar ;p haha

pusspuss

Av Jennili Palmén - 7 juni 2010 13:41

Det har blivit lite uppdateringar i helgen, förlåt för det ! men det har varit så otroligt mycket ;s

laddarr snart upp ett inlägg :)


pusspuss

Av Jennili Palmén - 4 juni 2010 22:51

ouh, har hänt mycket idag, men ända typ ingenting..

Känns wierd;s Aja  jag var ju i alla fall barnvakt åt viggo på förmiddagen, blev en snab lunch och sedan bar det iväg till pappa för att åter igen sitta barnvakt..

Snabbt hem efter det och tvätta mig lite, sedan bar det iväg på midddag hos Gus :)

Det är sjukt alltid god mat :)

Fick present av dom för att ja tagit körkortet, Så söta :)!


aja sedan nu ikväll ha vi varit med frida och nisse , har inte gjort något speciellt fördröjt tiden bara...


Nu ligger vi i sängen gus är så söt stryker mig på ryggen, har varit en massa skit som hänt.. Usch:(


pusspuss

Av Jennili Palmén - 4 juni 2010 11:50

ojojoj, snart är klockan 12 och då slutar mamma jobba, det innebär att jag inte behöver vara barnvakt mera!!

Haha har varit det sedan kloockan 8 till lille viggo.

  

Dock är detta en gammal bild på han..:P



pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards