Jennilipalmen

Alla inlägg den 18 juni 2010

:)

Av Jennili Palmén - 18 juni 2010 21:15

Det blev lite mys ikväll trots allt!


ligger nu i soffan nere på kägelbanevägen, vi ska kika på Dear john.

Mysmys´,blir nog lite yatzy också troligtvis :)


Menmen nu ska jag vara social:)


Pusspuss

._.

Av Jennili Palmén - 18 juni 2010 15:35

                                          I'm tired of looking 'round rooms
                                      Wondering what I've got to do
                                          Or who I'm supposed to be..

Av Jennili Palmén - 18 juni 2010 15:23

Ska inte fredag kväll vara en mys/fest dag?

-Jo enligt mig ska den det!

Men icke, man är för snäll!

Jag ska stå i en fotbollskiosk ikväll, Jag ställer upp för de små fotbolls knattarna, det är ju super roligt att se dem spela :) Får sitta där inne och små kika på dom! Jag fick en jätte mysig mjukisdräkt för att jag ställde upp, sitter med den på nu i sängen och kurerar mig inför kvällen :)


Dock Känns det som att jag inte gjort annat än att jobba min första vecka på detta sommarlov! :( Jobbat både dagar och kvällar och nu blir det hela helgen oxå, aja är man inte snäll så säg ;)

Det är ju faktiskt mitt sista sommarlov nu, känns tråkigt! Men sedan lir man stor :)!

Har slagit in fridas paket idag med, antligen klar! Suger på att köpa sådar roliga och användbara paket så de vart lite knepiga paket men det får hon ta, och jag får hoppas hon tycker om dem;)


Hoppas ni får en trevlig fredags kväll, Mys eller festa riktigt mycket till mig !


pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards