Jennilipalmen

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Jennili Palmén - 16 juni 2010 21:30

Ouh, mysmysig dag!

Den började med att ja klev upp ganska så sent gjorde mig i ordning och sedan drog upp på junsele Niornas av´slutning.. Såå fina alla var, men måste säga att min kusin Emil var nog den ståtligaste killen, har var såå Jäkla snygg alltså! Och det är inget jag säger bara för att han är min kusin men..

Sedan bar det iväg till emil och där bjöds det på smörgåstårta och jordgubbstårta mums !

Direkt efter det så åkte jag ner till gus och hans familj och där bjöds det på parisare, men tyvär så äter jag ju inte korv!(har inte gjort det på flera år) så jag fick hamburgare :) bortskämd*av dem. Hahah. Känner mig helt uppblåst alltså av allt ätande ;p.

 

Har även varit och jobbat(städat) några timmar ikväll. Ganska så drygt är det, men så fort jag tänker på pengarna och utlandsresor så går det bra igen :)

 

Nu ligger jag bara och slappar, teodor sitter och väntar på att jag ska blogga klart för vi ska käka popcorn och spela yatzy, Dom ger sig aldrig trots att jag vinner Jämnt*:) hahaha

 

Nä nu ska jag inte låta dem vänta så mycket längre, ha en mysig kväll allesammans :)

 

pusspuss!

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards