Jennilipalmen

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Jennili Palmén - 20 juni 2010 21:54

Ouh, usch mina ögonlock är tunga och jag är trött, Inte blir det bättre av att tommy kikar på fotboll heller! Man bli ju fasiken ännu tröttare av allt jäkla ljud dom för där på teven..  

Jag ligger bara här för att jag ska vänta på att avsnitt ska bli klar laddat, så att jag kan gå upp och krypa ner i sägen och bara må framför det!
Orkar inte ´bry mig om Något/någon annat!

Så nu är det snart klart så måste springa och borsta tänderna och göra mig i ordning för sängen ;)

 

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 20 juni 2010 18:40

Buhu, jag HATAR söndagar, det är nog det tråkigaste som finns..

Det känns som att det är en dag som man aldrig vill ska ta slut!

För då börjar det en ny tråkig vecka, hua!


Jag vill INTE ha Måndagdå börjar allt tråkigt igen, dock är vi två i kiosken imorgon så jag är sån tur var inte själv ;)


Jag har frusit mestadelen av dagen, huvva det har varit AS kallt för vi fick inte igång värmen i husvagnen..


Nu ska jag sitta och titta på någon AS tråkig tvspels match i fotboll.. För att Guss lurade med mig, huvva!


aja Pusspiuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards