Jennilipalmen

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Jennili Palmén - 10 juni 2010 19:51

Oh, har varit super skön dag, har gjort mycket men har inte stressat ett dugg, eller rättare sagt varit stressad..!


Gick på ungdommsmottagningen runt klockan 12 och var nere på stan till klockan halv3 typ, gick och solade då.. Sedan har jag legat ute i solen sedan dess, soligt och riktigt skönt ;)

Men blev lite frusen så vi gick in, Plus att jag måste packa och städa här ;s huvva TRÅKIGT!


pusspuss

Av Jennili Palmén - 10 juni 2010 08:30

Igår vart en sen kväll av olika anledningar, men det var okej för jag fick skratta:) anledningen till att jag är uppe så här tidigt är endast för att jag var tvungen att ringa ett samtal..  



ojoj idag måste mycket göras känns det som, som om jag inte kommer hinna. Men de ä klart jag kommer är bara inte van att göra så mycket nu när jag har sommarlov.. ska faktiskt hinna gå på ungdommsmottagningen, skattkistan,sola, knäppa körkorts-kort och fixa grabbarnas och Fridas studentsak.. men jag måste även hinna laga mat, packa allt här i lägenheten som ska hem eftersom mor är här och vi åker hem imorgon, efter studentcermonin:)

Dock kör jag tillbaka  hit för att sedan ta en kväll med fest ;D

KUNG.

Nu kom jag på en till sak som måste göras idag, måste städa lägenheten ikväll om vi ska förkröka här...



Pusspuss







Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards