Jennilipalmen

Alla inlägg den 19 juni 2010

...

Av Jennili Palmén - 19 juni 2010 22:38

God natt allihopa, nu blir det att dejta kudden för min del! :)


Upp tidigt imorgon bitti, "usch". Eller tidigt och tidigt, men typ halv 9.. och det är tidigt när man inte jobbar och får BETALT.. hahah¨



   <pusspuss :)

Av Jennili Palmén - 19 juni 2010 22:10

ojoj, är helt slut.. trots att jag har legat och kollat på film nu ett bra tag!

Har stått i kiosken mest hela dagen, och sedan fixat och hjälpt dom att öppna andra kiosken ikväll, sedan har jag skjutsat moster Ella och Micke!

Det blir även att kliva upp inatt och skjutsa hem dem med, snäll som man är!


Blir mer kioskstående imorgon, åt fotbollen sedan är det slut!

*skönt*.


Men på måndag börjar allvaret igen, blir till att jobba måndag tisdag fredag lördag occh på söndag.. och måndag tisdag och onsdag kväll!

Känns ganska jobbigt, menmen det får man ta, cash!


Sitter nu och väntar på att Gustaf ska prata klart med Mamma och skriva klart alla diplom! Men det verkar gå segt.. hahaha


Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards