Jennilipalmen

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Jennili Palmén - 9 juni 2010 20:30

Ouh, idag har vi verkligen tjockat oss! Har legat inne hela kvällen känns det som?!

Men har ju faktiskt varit ner på stan och tagit en liten ficka med Mormor, mamma och mostrarna ;)


Har inte hänt så mycket för mig idag, tråkigt jag vet men så är det offtast då man ligger hemma och bara latar sig..

Skulle ju sola idag också, men inte blev det av något.. Imorgon så SKA jag sola och ringa ungdommsmottagningen!

pussppuss

Av Jennili Palmén - 9 juni 2010 10:01

Verkligen usch, det är en sån här typisk skitdålig bakisdag..

usch, mår inte så illa men jag har AS ont i armen ingen aning vad jag gjort faktiskt.. sedan så är allt bara deppigt!

+ att jag redan varit på skolan och haft betygsamtal, så är uppe med tuppen kan man ju nästan säga:) motsatsen mot vad grabbarna är dom ligger däckade som några jäkla sälar ;p hahahahahahah


Tråkigt har jag också, mor och hele hennes syskonskara ska hit till stan idag, de ska bland annat köpa mat osv till fridas studentmiddag på fredag, sedan ska de även shoppa en massa,..

Mor tyckte jag kunde shoppa något fint här till studenten, men då har jag ju samma klänning som halva stan ;s..


pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards