Jennilipalmen

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Jennili Palmén - 4 juni 2010 22:51

ouh, har hänt mycket idag, men ända typ ingenting..

Känns wierd;s Aja  jag var ju i alla fall barnvakt åt viggo på förmiddagen, blev en snab lunch och sedan bar det iväg till pappa för att åter igen sitta barnvakt..

Snabbt hem efter det och tvätta mig lite, sedan bar det iväg på midddag hos Gus :)

Det är sjukt alltid god mat :)

Fick present av dom för att ja tagit körkortet, Så söta :)!


aja sedan nu ikväll ha vi varit med frida och nisse , har inte gjort något speciellt fördröjt tiden bara...


Nu ligger vi i sängen gus är så söt stryker mig på ryggen, har varit en massa skit som hänt.. Usch:(


pusspuss

Av Jennili Palmén - 4 juni 2010 11:50

ojojoj, snart är klockan 12 och då slutar mamma jobba, det innebär att jag inte behöver vara barnvakt mera!!

Haha har varit det sedan kloockan 8 till lille viggo.

  

Dock är detta en gammal bild på han..:P



pusspuss

Av Jennili Palmén - 4 juni 2010 08:33

åh, igår var jag ute och körde bil, och vet ni vad jag körde helt SJÄLV!

Ouh vad jag är lycklig, inget sådant som tynger mig längre. UNDERBART!!


Så igår satt jag inget här, för vi drog hem till junsele direkt efter skolan och sedan var jag och kikade på lillibrors fotbolls match!

Och resten av kvällen tillbringade jag i bilen, var även på björn jakt! haha

Vi såg en björn! trodde vi.. haha jag bara skrek rakt ut och sedan så tvärnitade jag! men såklart så var det ingen björn utan det var en människa som stod vid en skogsbilväg och grävde?! Ingen aning om varför ;s hahhahah

        

Gus igår på bussen :)




pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards