Jennilipalmen

Alla inlägg under maj 2010

Av Jennili Palmén - 12 maj 2010 07:37

  


Onsdag morgon, sista dagen på den här skol veckan.. Skönt!


Känner mig faktiskt på bra humör trots min pms, gudomligt! Men den tränger väl snart sig på mig när allt börjar gå imot mig, som det typ alltid gör..


Aja jag ska få ett nytt rum hella i junsele, ett pytte litet.. Men det kommer bli såå fint och mysigt!

Min mellanbror Hugo ska få ta mitt rúm och min yngsta bror Viggo ska få hugos rum, hans första egna rum :).

haha och jag får ta det minsta rummet i huset ;P.


Har iaf legat och kikat på olika väggmålningar och schabloner och jag har hittat massvis men mest lutar det åt den här bilden ovan:)

Visst är den väl snygg?:)


pusspuss

Av Jennili Palmén - 11 maj 2010 17:53

usch, dagen har varit såå lång! Den började med att vi hade svenska skrivning i skrivsalen, med massa andra klasser, HATAR det Var klar runt 10 över 10 så då var det bara att sitta och dryga och vänta på att nästa lektion skulle börja.. och den började inte förens halv 1 så drygt vare!.

Klart som tusan hade jag natrprov sista lektionen också, kändes gå SKIT!.

Tre prov på kort vecka, det är ju tusiken sjukt!


Ikväll blir det att plugga lite bil teori, packa och mysa med gus :)

För imorgon blir det att åka hem till lilla Junsele :) *gilla*


på fredag ska jag ansiktsmåla barn som vill på våmarknaden här i stan, usch så nervös jag är! Menmen pengarna går ju till något bra, vår klassresa!:) kom och sponsra :D



pusspuss

Av Jennili Palmén - 9 maj 2010 21:46

Idag har jag varit på Birsta, så sitter nu här med skavande fötter , uh.

Men som tur ä köpte jag mig ett par nya skor!:)

Hittade nästan inge kläder alls men några inköp blev det :)

Vill köpa massor med nya sommarkläder! Fantiserade och visste massor med grejer jag skulle köpa, men inte det inte.. Vet inte vad som tog åt mig riktigt;s haha.


Aja imorgon är det skola, USCH!

vill verkligen inte ångest.se! sen då man komma hem blire en MASSA plugg;s.


pusspuss

Av Jennili Palmén - 8 maj 2010 23:06

Det är lördagkväll, och nu ska jag och gus sova :)

mysigt värre! är faktiskt as trött, kommer somna som en stock :)

haha


har dock lite ont i magen, somnar nog tillslut! ska bara tvinga gus att klia mig lite på ryggen, är nog det bästa jag vet alltså!;)


Pusspuss, Godnatt!

Av Jennili Palmén - 8 maj 2010 18:18

Lördag, ikväll så blir det att se på film och bara ta det lugnt :)myyys.

ska kika på film me frida nisse och Gus :)!


Har varit en relativt lugn dag har bara schteekt ute i den varma solen :) käkat glass och sett på lite dam fotboll :)

såå skönt!


Imorgon drar jag och Gus till Birsta med mor och tommy , lite handling till lägenheten och shoppa nå sommar kläder ;)

Nä nu ska ja ta och mysa lite :)


pusspuss

mys

Av Jennili Palmén - 7 maj 2010 21:09

Ikväll blir det mys med familjen:) kulkul, inte så ofta det händer faktiskt. Bor ju borta hela veckorna och på helgerna så är jag ju både på kägelbanevägen, hos Gus och här hemma..

Ville hyra en film så jag och mamma satte oss i bilen för att åka och hyra en men när vi satt där i bilen började båda att jäspa så vi körde en "raggar repa" genom byn iställe. Så nu ser vi på någon film på ettan, ser ganska dålig ut men den har nyss börjat så jag ska ge den ett försök ;)


Var inte tänkt att sitta och mysa med familjen utan skulle mysa med Gus men när han bara sket i det för att spela poker ist så blir det ju svårt , haha.


Av Jennili Palmén - 7 maj 2010 19:53

Har gått med trenden , haha.

Nä ska ja vara helt ärlig så har jag tyckt att det sett spännande och roligt ut när mina vänner bloggar!

Därför skapade jag mig en egen, har ingen aning om hurr man bloggar "rätt" men det skiter vi i , jag gör mitt bästa!


pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards