Jennilipalmen

Alla inlägg under maj 2010

Av Jennili Palmén - 26 maj 2010 07:35

ouh, jag är trött!

har nationella nu första lektionen från halv9 till halv1..

Dock kommer jag nog att gå därifrån typ klockan 10 .. För jag fattar nada av MatteB. Jag vill bara få G på kursen, men jag börjar ju tvivla om jag ens kommer få det :(


Hoppas alla kommer få en bra dag:)

För det ska jag ha såfort jag går utifrån skrivsalen och lämnar matteB bakom mig!


pusspuss.

Av Jennili Palmén - 25 maj 2010 19:08

Mådde faktiskt lite bättre imorse, men inte perfekt om man säger så..

I alla fall så har det varit en fullsatt dag idag!

Började med att vi hade en massamassamassamassamassa lektioner, knappt någe hål, sedan på idrotten skulle vi kuta 5km men vi vägrade så vi gick istället vilket var skönt! När jag skulle hem så regnade det ju självklart, men det var bara att gå ut i regnet..

När jag kom hem blev det till att förs försöka förstå något av matten, men såklart gjorde  ja inte de.. Har matteB nationella imorgon och det kommer gå piss!

Efter det så lagade jag mat för ouh så hungrig jag var! och nu ligger jag och har pluggat lite bilteori och ska ge mig på matten lite till.


  

Imorgon blir det Estet show på hulsta klockan 1.


Har endast nationella till lektion imorgon och estetshowen.

Glad jag ;)



pusspuss

Av Jennili Palmén - 24 maj 2010 16:15

  

Usch!

imorse när jag vaknade mådde jag relativt bra, klev upp och gjorde mig i ordning, men när jag satte mig vid frukorstbordet så tvär vände det, kunde inte äta för jag hade såå ont i magen!

Jag tog mig igenom bf lektionen, men orkade inge mer!

Gick hem och lade mig, har legat i soffan och haft lite smått panik emellanåt för att magen dragit ihop sig..

men men ska snart laga middag, blir chiligryta med italienskköttfärs , Mums!


pusspuss

Av Jennili Palmén - 23 maj 2010 23:38

Folkrace-dag..



Har varit på folkrace idag i bölen, ytterst mysigt:)

´Var där med frida och Gus, mysmys mys är typ det enda denna helg bestått utav

+en bajs tråkig fest ! Och oja jag vet att den bara blir den man gör den till.. men det är inte alltid man orkar med att festa..

aja tillbaks till dagen, efter vi vart på folkracen åkte vi till guss och käkade middag.. efter middagen kom det främmande och det blev mycket skvaller och prat :)(ÄLSKAR JAG*)


Sedan blev det att åka hem till lille mammsen inan vi far imorgon igen till det STORA staden ;)


pusspuss

Av Jennili Palmén - 22 maj 2010 16:07

Min lördag har hitentills bestått av fotboll typ :)

Varit och kikat på knattarna idag!

Kallt som tusan, tror jag tar tillbaka det där jag skrev om att sommaren kommit...

 

 

Resten av dangen/kvällen kommer att innehålla en massa mys!

ska på middag nu klockan halv5 hos gus farmor, sedan ska jag och gus åka och kika film och käka gott snask :)

+ att gus ska pyssla om och klia mig ikväll för det förtjänar jag efter att jag presterade så bra förra veckan ;) haha

 

 

 

pusspuss

Av Jennili Palmén - 21 maj 2010 18:29

Grillat till middag då man kommer hem, och ouh så gott!

Ikväll är det fest, man kan gå barfota ute och jag är kär. Så förbannat kär!


aja nu ska jag sätta mig på verandan och käka!



pusspuss



Av Jennili Palmén - 21 maj 2010 08:43

God morgon allesammans!

jag har nyss vaknat, så jag ligger i sängen helt ofixad..

Usch jag orkar inte kliva upp och göra mig i ordning :(

HAr även bara 1 lektion idag ;s


Men jag har sådann tur att frida har ju sovit här inatt och hon väntar tills jag slutar innan hoon åker hem :)

pusspuss



Av Jennili Palmén - 20 maj 2010 16:38

usch jag är less, och så otroligt lat sitter här i soffan och kika på teve, är super kissa-nödig, men orkar inte gå på toan! Och jag  klandrar er inte om ni tycker att jag är lat, för det vet jag redan själv !


pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards