Jennilipalmen

Alla inlägg under maj 2010

Av Jennili Palmén - 18 maj 2010 13:28

hejhej,

ligger nu framför teven och endast deppar vill bara göra om allt ihopa..

Vill bara somna och vakna å sen är allt fixat!


aja drömma kan man ju alltid göra, men att det ska bli som man vill är ju en annan femma;s


pusspuss

Av Jennili Palmén - 17 maj 2010 15:47

Nyss kommit hem ifrån skolan, herregud va varmt det är ute! ä ju rena sommar vädret.. håller kanske äntligen på att bli det?!:)


aja nu måste jag ner och handla lite mat finns ingenting här hemma ;0

haha


pusspuss

Av Jennili Palmén - 16 maj 2010 19:55

ouh, blev fest igår! började dricka där omkring 10 någongång, gick och la mig halv 7 imorse... haah

aja lite trevligt hade jag iaf :)

Satt bara typ 10 stycken och mys drack lite, vart även en massa intriger! Men de ä sånt man får ta ibland!


Har även blivit biten av mygg ett myggbett är lika stort som ett kaffefat i omkrets, haha

Tål inte de första myggen på sommarn, det är bäst att inte få några myggbett på synliga ställen för det ser as äckligt ut..


Nu ligger jag bara i sängen typ as trött och känner att jag måste plugga, huvva!

Får även reda på imorgon om jag fick Ig eller G på matteprovet jag gjorde i måndags, usch så otroligt nervös!


Måste även packa, duscha, städa,mitt liv består det mesta av tråkiga saker känns det som? men aja ..


pusspuss

Av Jennili Palmén - 15 maj 2010 15:20

har nu slitit ut alla kläder ur garderoben å byrån, måste rensas! för usch så mycket rat jag har där inne alltså!

 

   

Ser i alla fall ut som en soptipp nu, kläder överallt..

Har rensat bort en hel sopsäck med kläder :) mor tog massa som ja inte ville ha heller, tur att jag är snääll och rensar ut min garderob så hon får kläder ;Phaha hon fick faktiskt en tunika som var helt ny, prislappen satt tom kvar ;)


aja nu börjar det dryga och tråkiga, - att hä tillbaka alla kläder in i garderoben igen.. ouh så jobbigt!


Men får hoppas att mor och Tommy börjar att fixa med mitt nya rum snart så att jag får måla min schablon på väggen och fixa in alla grejer :)


pusspuss

Av Jennili Palmén - 14 maj 2010 21:47

Ansiktsmålningar och försäljning av hembakat på vårmarknaden stodd på schemat idag! Gick både bra och dåligt :)

Det dåliga var att det vart lång tråkigt, de flesta föräldrar som gick förbi med barnen sade typ åt oss att vara tyst så deras barn inte skulle vilja ha en ansiksmålning.. Men några fick vi måla i alla fall :)

Det var ju lite bra , men det bästa var att vi fick ha roligt :)!


Så här kunde de se ut ;p hahaha



  

Angelica har målat mig till en katt:)

Å bilden, a den bju ja på ;)hahahahahahah



pusspuss

Av Jennili Palmén - 13 maj 2010 19:19

ouh så mycket jag hunnit med idag alltså!


Först och främst klev jag upp klockan 8 för att sedan vara barnvakt till Ananda!

Sedan sade ja hejdå till Gus familj, dom blir borta as länge kans det som(?) , känns nog bara som det för att jag är såå otroligt avundsjuk!

Åkte hem och var barnvakt, när hon somnade började jag att baka chokladbollar som ska säljas imorgon på vårmarknaden, skulle baka 100 stycken, kändes inte som att det skulle vara så jobbigt ja mena 100st ä ju inte så mycket eller? -Kan säga att det var AS mkt att baka till det;p haha



Nervöööös för imorgon!;o


sedan blev det fotboll och efter det middag :)

Och nu ligger jag här, har tusentals saker som måste göras, men inte orkas med Sååå synd om mig!


Fest sugen är jag också som ett AS massa som dricker ikväll, men känns inte så lämpligt att sitta och göra ansiktsmålningar på barnen imorgon om ja ä bakis ;s..

Nä så det skippar vi, men tro tusan det måste bli någon dag i helgen!:)


pusspuss

Av Jennili Palmén - 12 maj 2010 22:47

Hemkommen ifrån grillningen nu, eller hemkommen till Gus.. :)

Var i alla fall jätte mysigt och ouh så god mat det var !

Ligger nu i sängen och ska slå på en film!:)


Suttit nere med Gus familj nu, dom åker imorgon, utomlands, till ayianapa(ingen aning om hur de stavas) haha. Åh så avundsjuk jag är alltså, vill också utomlands!

Vi ska ju dra på en sista minutenresa i slutet på sommaren , (när man skaffat sig lite pengar)* men jag vill inte vänta ända tills dess ;s. Men tänkte om jag väntar till dess och jobbar som tusan i sommar och spararspararsparar så dra jag på en till sista minuten resa till vintern också, Låter bra i mina öron! "men vet inte om ja kommer kunna spara pengarna.. Far vill ju även att ja ska följa med honom och familjen till Thailand 2011 men få se vad det blir med det senare...


Imorgon måste jag upp tidigt, ska vara barnvakt klockan 9 till lilla Anandis :)


Godnatt!

pusspuss


:)

Av Jennili Palmén - 12 maj 2010 13:49

Nyss kommit hem, var ju som sagt kort dag och efter det sprang jag ner på lidlh och handlade lite till Hugos kalas :).


Måste plugga nu, men orkar egentligen inte ): memmen saker man måste göra..


Ska på grillmiddag ikväll, ouh så mysigt ;D<3


pusspussss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards