Jennilipalmen

Alla inlägg under maj 2010

Av Jennili Palmén - 28 maj 2010 23:01

Gooood natt,

Nu ska jag krypa i kojs och mysa lite:)Ska bli så otroligt skönt, för jag är trött och seg i kroppen och sur på allt och alla känns det som, typ som lite pms men ändå inte... hahahah!

Imorgon blir det att åka till stan kring halv tio - tio..

Får skjuts av momma och mopparn, så slipper åka buss!(a)



pusspuss:)

Av Jennili Palmén - 28 maj 2010 20:35

Nu är jag färdig med färgningen:)

Kan dock inte se resultatet eftersom min hårtork pajjat! och min andra är i lägenheten... Argh!

menmen,


Ikväl blir det att bara att ligga och chilla framför teven:)

Något bra på teven?


pusspuss

Av Jennili Palmén - 28 maj 2010 17:58

Idag har varit en seg dag, har gått as sakta! Säkerligen bara för att jag längtar till imorgon;s..

Sitter nere i köket hemma, det luktar gott! Vi ska äta taco Mums!

Har även köpt hårfärg idag, så ikväll blir det till att färga håret, och hoppas på att det kommer se någorlunda ut, eftersom att de är crousing och fest imorgon;D


pusspuss

Av Jennili Palmén - 28 maj 2010 14:30

Livet är inte de dagar som gått, utan de dagar man minns.

Av Jennili Palmén - 28 maj 2010 10:20

ån, vart väckt av mamma som ringde och frågade om jag akut kunbde vaara barnvakt, klart man inte kunde tacka nej..

Små bröderna är ju något av det bästa som finns ;)


så sitter här med lill-gubben i knäet, och kramas !!


pusspuss

Av Jennili Palmén - 27 maj 2010 08:48

hej och godmorgon!

Idag är en ännnu bättre dag:)

har fått en liten sov-morgon idag, börjar inte förens 10:)

Gillagillagilla..


Men har lektioner ända till tio i fyra sedan då menmen..


mor och madde ska till stan idag,dom ska städa ur gamla lägenheten, kan ju inte hjälpa till eftersom jag har lektioner..(A) hahah

Men jja hoppas dom inte är klar förens klockan 4 för då kanska vi kan tränga oss hem;)


Tro jag är ledig imorgon men jag vet inte riktigt, kanske är bäst att ta reda på det idag?! haha


Nu ska jag käka frukost, sallas MUMS!'

pusspuss

Av Jennili Palmén - 26 maj 2010 19:53

ouh, va ja ha plugga och varit effektiv idag känns det som ;o

Fast det gör att min vardag blir tråkig juh:(.

Men dock kommer den ju att bli lättsammare när jag väl får det där förbannade körkortet!

Ni ser finns både för och nackdelar juh ,hahaha


Lite meningslöst inlägg, men det är vad min kväll bestått av..


pusspuss

Av Jennili Palmén - 26 maj 2010 15:23

Nyss hemkommen från estet showen:)

Den va bra ! ouh vad jag älskar att kika på dom som dansar!

tänk om man ändå kunde något sådant..

aja;

Gick piss på Nationella idag, uvvauvva hoppas bara att jag kan G om jag nu så får Ig på detta.. men får kämpa som tusan!


Har förövrigt varit en jätte slapp dag idag! Ja gillart.


Nä tro om man ska kila ner på stan och köpa nå silverschampo, och se om man kan hitta något åt lille mammsen, är ju faktiskt morsdag på söndag :)

är dock inte hemma då men..


pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards