Jennilipalmen

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Jennili Palmén - 18 maj 2010 20:29

ouh, tror ni inte att jag har hittat massa nya vägg schabloner som jag vill ha nu?

kan icke bestämma mig, känns typ som när man var liten och gick på kiosken för att köpa lördagsgodis för hela veckopengen, och man stod där inne typ ass länge för att det fanns så mycket att välja på, och men kunde inte bestämma sig! haha


Men som tur har jag lite tid på mig för att mamma och tommy aom måste renovera innan jag kan börja att måla! Och det brukar ta ganska så lång tid innan dom tar sig för att göra någonting..

Men när jag betsämmt vilken schablon jag ska måla(kan ta ett bra tag) ska jag se till att dom börjar !


                                                  
                         
                      

                                                  
                                                  
                
                                                  

          

 Vad tycks?





pusspusss

                                                  

                          

Av Jennili Palmén - 18 maj 2010 16:54

  Lite bättre känns det nu faktiskt :)





Ska snart ätan men vet inte vad, är sugen på något riktigt sliskigt men vet inte riktigt vad det blir ;)

Får se,


Ikväll blir det till att tokplugga , uscha men ä ett måste!

Alla som läser min blogg måste tro att mitt liv typ endast består av plugg , men det gör det ABSOLUT inte! Har bara blivit lite mycket nu på slutet, eftersom lärarna verkar älska att plåga oss med att spara alla jäkla prov till nu i slutet av året, då man är som mest skolless! ? + att man har körkortet på sidan om skolan som också måste göras...

Inte så konstigt att typ alla ungdommar lider av stressbeteende!


pusspuss

Av Jennili Palmén - 18 maj 2010 13:28

hejhej,

ligger nu framför teven och endast deppar vill bara göra om allt ihopa..

Vill bara somna och vakna å sen är allt fixat!


aja drömma kan man ju alltid göra, men att det ska bli som man vill är ju en annan femma;s


pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards