Jennilipalmen

Alla inlägg under maj 2010

Av Jennili Palmén - 20 maj 2010 13:19

Hemma nu, hungrig som ett as! Men är för lat att laga något :(


Måste bara få klaga på lärarna på skolan, jag HATAR när dom ska prata med en och tro att dom vet allt om en och bara matar på om vad man ska göra, hur man ska göra det ! och tro sig veta allt om en.. Dom vet inte ett piss och jag hatar då dom pratar och tror sig veta allt..!

usch.


var tvungen att få ut lite agriationer..


pusspuss

Av Jennili Palmén - 20 maj 2010 07:36

Bus-jenni kommer vara mitt namn idag! Ska nämligen vara ett  litet troll i en magisk trollskog;) Vi ska ha en trolldag för en förskola här i sollefteå, känns som att det kan bli ganska roligt :) men ikväll då jag kommer hem kommer det inte alls bli roligt vill jag lova :(

Vi skulle tupera håret så det har jag gjort, det är stooooort kan visa bild senare då jag kommer hem igen !

åh nu ska jag äta frukost! mmmmm så gott !


synssyns PUSS!

Av Jennili Palmén - 19 maj 2010 18:58

Åh, första sommarbrännan ! Ih nu kommer sommaren :)(har jag bestämmt)

 

     

 

Det är väl kanske inte den värsta brännan, haha men det är ju någonting !

Har faktiskt inte gjort något för den, har bara varit ute, hade jag vetat att jag skulle få liite bränna skulle jag tagit på mig ett linne (a) haha

 

pusspuss

MAT

Av Jennili Palmén - 19 maj 2010 17:14

Åh, Gus har lagat mat! såå snällt har inte hjälpt honom ett dugg dumt men men han kan gott och väl laga mat åt mig ibland ;)


Imorgon kommer frida hit, hon ska på studentfest på kvällen och sova hä tills på fredag!

känns mysigt, dock kommer jag typp inte att hinna träffa henne något:(

hon dissar mig ju och sticker på fest.. Hahaha


Nu ska jag fortsätta käka :)


pusspuss

Av Jennili Palmén - 19 maj 2010 14:59

ouh, har varit ute i det fina vädret idag och varit funktionär :)

Gick super bra !

Men hade klätt mig med alldeles för mycket kläder! höll på att DÖ så otrolig varmt,

Jag hade tagit på mig strumpbyxor och pösbyxor, upptill hade jag ett linne en långärmad en kofta och jacka..

Och det var sommar värme här idag! trodde det skulle regna men istället så höll jag på att dö i svett ! haah men jag ska inte klaga för vår klass fick ju vara ute i det fina/varma vädret medans de andra klasserna fick sitta inte och ha tråkiga lektioner!

Så tji  på dom/er !haha


pusspuss

Av Jennili Palmén - 19 maj 2010 07:32

Godmorgon!


Har redan gjort mig i ordning, ska inte vara på nipvallen förens kvart i 9 ;s

menmen :)


Min klass ska vara funktionärer idag där, då massa folka har fridrotstävlingar :)


Tycker inte riktigt om det där med att vara funktionärer (har ställt upp på att vara det ett flertal gånger i junsele, då alla tävlande barns mammor och pappor var helt störd i huvudet!usch)

 

Aja idag blir det bättre, då det är vuxna människor !

 

pusspuss

Av Jennili Palmén - 18 maj 2010 20:29

ouh, tror ni inte att jag har hittat massa nya vägg schabloner som jag vill ha nu?

kan icke bestämma mig, känns typ som när man var liten och gick på kiosken för att köpa lördagsgodis för hela veckopengen, och man stod där inne typ ass länge för att det fanns så mycket att välja på, och men kunde inte bestämma sig! haha


Men som tur har jag lite tid på mig för att mamma och tommy aom måste renovera innan jag kan börja att måla! Och det brukar ta ganska så lång tid innan dom tar sig för att göra någonting..

Men när jag betsämmt vilken schablon jag ska måla(kan ta ett bra tag) ska jag se till att dom börjar !


                                                  
                         
                      

                                                  
                                                  
                
                                                  

          

 Vad tycks?





pusspusss

                                                  

                          

Av Jennili Palmén - 18 maj 2010 16:54

  Lite bättre känns det nu faktiskt :)





Ska snart ätan men vet inte vad, är sugen på något riktigt sliskigt men vet inte riktigt vad det blir ;)

Får se,


Ikväll blir det till att tokplugga , uscha men ä ett måste!

Alla som läser min blogg måste tro att mitt liv typ endast består av plugg , men det gör det ABSOLUT inte! Har bara blivit lite mycket nu på slutet, eftersom lärarna verkar älska att plåga oss med att spara alla jäkla prov till nu i slutet av året, då man är som mest skolless! ? + att man har körkortet på sidan om skolan som också måste göras...

Inte så konstigt att typ alla ungdommar lider av stressbeteende!


pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards