Jennilipalmen

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Jennili Palmén - 12 maj 2010 22:47

Hemkommen ifrån grillningen nu, eller hemkommen till Gus.. :)

Var i alla fall jätte mysigt och ouh så god mat det var !

Ligger nu i sängen och ska slå på en film!:)


Suttit nere med Gus familj nu, dom åker imorgon, utomlands, till ayianapa(ingen aning om hur de stavas) haha. Åh så avundsjuk jag är alltså, vill också utomlands!

Vi ska ju dra på en sista minutenresa i slutet på sommaren , (när man skaffat sig lite pengar)* men jag vill inte vänta ända tills dess ;s. Men tänkte om jag väntar till dess och jobbar som tusan i sommar och spararspararsparar så dra jag på en till sista minuten resa till vintern också, Låter bra i mina öron! "men vet inte om ja kommer kunna spara pengarna.. Far vill ju även att ja ska följa med honom och familjen till Thailand 2011 men få se vad det blir med det senare...


Imorgon måste jag upp tidigt, ska vara barnvakt klockan 9 till lilla Anandis :)


Godnatt!

pusspuss


:)

Av Jennili Palmén - 12 maj 2010 13:49

Nyss kommit hem, var ju som sagt kort dag och efter det sprang jag ner på lidlh och handlade lite till Hugos kalas :).


Måste plugga nu, men orkar egentligen inte ): memmen saker man måste göra..


Ska på grillmiddag ikväll, ouh så mysigt ;D<3


pusspussss

Av Jennili Palmén - 12 maj 2010 07:37

  


Onsdag morgon, sista dagen på den här skol veckan.. Skönt!


Känner mig faktiskt på bra humör trots min pms, gudomligt! Men den tränger väl snart sig på mig när allt börjar gå imot mig, som det typ alltid gör..


Aja jag ska få ett nytt rum hella i junsele, ett pytte litet.. Men det kommer bli såå fint och mysigt!

Min mellanbror Hugo ska få ta mitt rúm och min yngsta bror Viggo ska få hugos rum, hans första egna rum :).

haha och jag får ta det minsta rummet i huset ;P.


Har iaf legat och kikat på olika väggmålningar och schabloner och jag har hittat massvis men mest lutar det åt den här bilden ovan:)

Visst är den väl snygg?:)


pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards