Jennilipalmen

Alla inlägg under mars 2011

33.

Av Jennili Palmén - 23 mars 2011 08:11

God morgon!

Härlig morgon de här!

Idag ska vi få besök på religionstimman av e kvinna som varit med i en sekt, det ska bli väldigt spännande!:)


pusspuss

32.

Av Jennili Palmén - 22 mars 2011 19:59

SHIT..

  

Fatta vad gò denna dricka är!

Åh blev typ suuper mega glad när jag fann den på ica hemma. Var flera år sedan sist jag drack den!


Pusspuss

32.

Av Jennili Palmén - 22 mars 2011 19:59

SHIT..

  

Fatta vad gò denna dricka är!

Åh blev typ suuper mega glad när jag fann den på ica hemma. Var flera år sedan sist jag drack den!


Pusspuss

31.

Av Jennili Palmén - 22 mars 2011 19:01

 

Varit ute och promenerat lite idag, skönt.

Det regnade lite ute, eller det skvittrade.

Lite tråkigt måste jag väl ändå säga!

Slask och blött överallt, skorna var dyblöt när jag kom hem.

Men det luktade verkligen vår ute!(vår luktar inte gott, det luktar sur vatten tycker jag).


Jag såg regnbågen ute också som ni ser på vilden ovan!

Därdet ser ut som att regnbågen slutar där står faktiskt huset/lägenhetenjag bor i(man ser det dock inte utan ligger där bakom).
Det slog mig då jag såg detta att jag vet var/vem min skatt är( min mamma sade alltid att vid regnbågensslut finns en skatt) min kära lilla pojkvän var då hemma och jag kom underfund med att han är min skatt ooch inget/ingen annan!


Pusspuss











31.

Av Jennili Palmén - 22 mars 2011 18:56

Hejhej, Mätt som en tjock gris är jag!

Middagen idag bestod av sallad, Dock blir det inte så mcket olika sorter av grönsaker då jag äter sallad. Är för kräsen, haha.

Min sallad bestod av: Gurka, tomat, mango och kokt skinka!

Men jäkligt gott är det!:)


Sitter nu och ska försöka få lite ordning på musiken jag har på min ipod!

Har ju själv inget itunes "konto", vilket suger.

Så får sitta på Guss dator.


Pusspuss

30.

Av Jennili Palmén - 22 mars 2011 08:08

Godmorgon!

Ska snart dra upp på skolan, egentligen orkar jag inte.

Jag tror att jag håller på att bli sjuk, fryser och kallsvettas och det är inte roligt!

Har endast bf lektioner idag, dryyyyygt.


Nä nu måste jag borsta gaddarna och dra iväg på skolan:)


PussPuss

29.

Av Jennili Palmén - 21 mars 2011 11:50

Åh, hatar detta sitter och pratar om hur våra studenttöjor ska se ut.Ingen vill som jag ): surt!.Haha.. Får de hur detta slutar..Pusspuss

28.

Av Jennili Palmén - 20 mars 2011 21:23

  



Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards