Jennilipalmen

Alla inlägg den 20 mars 2011

28.

Av Jennili Palmén - 20 mars 2011 21:23

  



27.

Av Jennili Palmén - 20 mars 2011 20:41

Idag.

Vaknade upp som en blind person.

Jag såg absolut ingenting, mina ögon var igensvullda.

Så jag började med att kyla ögonen med frysta varor ur frysen..

Det hjälpte ganka bra, men hade ändå en hinna över ögat så såg inte riktigt bra.

Sedan städade jag ihop lite hemma och så.

Sedan bar det iväg för att säga hejdå till min andra hälft.

Det gick som det gick och om jag ska vara helt ärlig så har jag nog aldrig mått så dåligt i hela mitt liv.

Det är liksom ingen jag utan henne.

Nu vattnas ögonen igen, kan inte skriva om det just nu för ser liksom ingenting om jag ska gråta..

Men, jag drog sedan iväg på gymmet, och slet som aldrig förr.

Sedan bar det iväg hem, och pappa och anandis kom och hälsade på, jag fick presenter och så bjöd jag på fika. Mysigt, var länge sedan.

Sedan idag så har jag skrivit klart mitt religionsarbete!
Dock vet jag inte hur jag ska redovisa det;o

Men det visar sig väl imorgon!


Har nu suttit och kikat på solsidan, sista avsnittet?!

TRÅKIGT!

När mamma kommer hem så blir det lite soffmys! toast och BB! JIPPIEJIHOOO!



Pusspuss


26.

Av Jennili Palmén - 20 mars 2011 19:45

hua hemskaste dagen i mitt liv, typ.

Men jag hade tänkt att berätta lite om helgen.

I fredags så fyllde jag ju år,

Dagen började med att jag fick fika och paket på sängen!

super mysigt!

Sedan bar det iväg till sollefteå på skolan.

Jag var kvar där till ungefär klockan 1 sedan bar det iväg hem, började städa och plocka undan lite i lägenheten, sedan fixade jag mig och lagade tacos!

Frida kom och vi snackade lite, sedan kom emma också!

Vi fixade oss klara och sedan kom resten av gänget och det vankades middag!

Gott var det med super mysigt sällskap!

Och paket fick jag;D


det kom lite med folk och sedan vankades det utgån på popklub!

Och när jag skulle åka hem så hade guss åkt till lägenheten, och han hade städan undan allt! Fattta om jag vart glad?!:)


Lördagen började med att jag klev upp och sedan åkte och lämnade lite grejer åt några tjejor som dom hade i lägenheten!

Sedan drog jag och guss på vintermarknaden och köpte Vårullar! och oh så gott det var!

Sedan bar det iväg hem till lilla junsele.

Tankarna började snurra och jag började inse att min andra hälft Frida Granholm åker imorgon(alltså idag) till norge ett år för att vara barnvakt.

Jag började och grina, grinade hur mycket som helst..

Jag grinade nätt och jämt hela dagen!

Men jag gick ut på kvällen och träffade min kära pingla!


pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards