Jennilipalmen

Alla inlägg den 19 mars 2011

25.

Av Jennili Palmén - 19 mars 2011 16:45

Vet ni vad?

Nu ska jag åka och hämta en pizzza.

Det blev en calzone för mig och lövstek för guss.

Vi ska tjocka oss med dessa godheter och kika på två missade avsnitt av BB, big brother!

Pusspuss

24

Av Jennili Palmén - 19 mars 2011 16:32

halojhaloj!

Känns som att det var länge sedan jag skrev, men det kanske inte är så överdrivet länge sedan egentligen!

I Torsdags kom släkten mm. och firade mig fick jätte mycket paket!

(kan visa i ett senare inlägg).

Jag bara ÄLSKAR att få paket, jag känner mig nästan lite som ett litet barn! haha.

Satt där och var så förväntansfull med ögon stora som tefat och med händer som slet bort allt papper från paketen så fort som möjligt! haha.


Ska berätta lite om torsdagen.

Det började med att jag skulle skriva ut mitt religionsarbete på lektionen.

Tror ni inte hela arbetet är försvunnet då?! jo.

Jag blev arg och ledsen, för jag hade verkligen sletit med det där arbetet!

Jag kom hem till lilla junsele runt halv 4 tiden och då bar det iväg på gymmet direkt.

Runt 5 kom jag hem och då var Min gudmor Sahra och hennes man Jörgen här.

Jag slängde mig in i duschen och skyndade mig att göra mig i ordning så när jag kom ner så var även farmor och farfar här.

Jag sätte mig och slängde i mig lite mat, vi åt mexicanosoppa sååå gott.

Vilket fall så när jag åt soppan kändes det som att jag åt och åt hur mycket som hellst men den tog aldrig slut? haah helt sinnessjukt.

sedan drällde det bara in folk med massa paket.

Och det blev massa fika!:)

Fredagen(min födelsedag) kommer i ett annat inlägg!:)

Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards