Jennilipalmen

Alla inlägg den 12 mars 2011

17.

Av Jennili Palmén - 12 mars 2011 22:07

  

16.

Av Jennili Palmén - 12 mars 2011 21:58

Dagen har inte riktigt blivit som jag sade imorse.

Utan jag drog iväg ut med skotern och fikade med vännerna, som jag sade..

Men det blev inge fiske, hah.

Sedan for vi på hockey banan och kikade på massa som spelade en match, lite speciell faktiskt, det var de som jobbade på OK mot de som jobbar hos tony, alltså tony han är även ägaren av OK.

Roligt var det i alla fall!


sedan när jag kom hem lagade jag bara en enkel middag, alltså inte en tre rätters middag, haha. Det får bli imorgon istället!

Har städat ur skaferiet här hemma och OJ så fint det blev!

Har även bakat kanelbullar,(kanel snäckor)

DUKTIG!

Nyss blivit klar, och jag är hur trött som hellst det är sjukt!

pusspussss

15.

Av Jennili Palmén - 12 mars 2011 09:30

ja sådär ja, det tog ungefär en timma att få upp hjärtat ur sängen.

Sitter nu och bloggar och fikar frukost!

När vi fikat klart och guss fixat sig, så ska vi åka och fixa lite fika inför dagen.

Vi ska nämligen åka och pimpla lite och åka skoter.

Kommer bli supermysigt! Är 2+ här i solen och runt -10 grader annars.

Men på bara en timma har det sjunkit sju grader så det kommer säkerligen bli super skönt!:)

Sedan måste jag åka och handla, ska nämligen göra en tre rätters middag! oh, duktig eller vad?

Måste prova innan jag ska göra det på en kurs i skolan, varmkök heter kursen.


Nä nu måste jag skynda på guss. så att han blir färdig någon gång!:)


Pusspuss

14.

Av Jennili Palmén - 12 mars 2011 08:36

Åh, hemma nu!

Är faktiskt lite glad att gymmet var stängt, gick ju nu upp till backen.

Och det var super skönt!

Fick frisk luft!:)

Plus att  sken så skönt.

Jag tog av  mig jackan när jag kommit upp och lade mig ner i solskenet.

Och bara njöt! tanken som flög genom huvudet på mig var -åh vilket underbart liv jag har!

Sedan kom jag på mig, tänk om det hade kommit upp någon! hahah

Menmen ibland måste man bara få pusta ut och känna att man älskar livet!

Nu ska jag gå upp och väcka hjärtat!

Berättar i ett senare inlägg om mitt upplägg för dagen!:)


Pusspuss     

Av Jennili Palmén - 12 mars 2011 07:32

åh, vad lessss jag blir!

vaknade för ungefär en timma sedan. och har legat och dragit mig en liten stund.

Klev nu upp och gjorde mig i ordning, och så börjar jag tänka på att är gymmet verkligen öppet?

Går in på datorn och kikar, nä självklart inte!

Öppnar inte förens klockan 10 jäkla SKIT.

Aja vad gör man, då man ska ut och fiska 11 med gänget?

jo det får bli en promenad upp till slalombacken!


Hörs!

Pusspuss.

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards