Jennilipalmen

Alla inlägg den 6 mars 2011

9.

Av Jennili Palmén - 6 mars 2011 15:09

Hemkommen nu, eller har kommit "hem" på kägelbanevägen nu.

Vandrade ju till gymmet , och mina armar och bröst är dööööd!

gick sedan hem och då var Frida Nisse och hjärtat hemma.

Så det var bara att slänga sig in i duschen, sedan bar det iväg upp till slalombacken på en fika, GOTT!

En cola och en toast muums!


Nu ska jag och Gustaf spela supermario med ratt!

Super kul!


pusspuss

Av Jennili Palmén - 6 mars 2011 10:42

Frida erika Granholm.

Som jag förut sagt är hon min andra hälft.

Hon finns alltid där för mig och ställer alltid upp.

 

Igår så slog det mig att hon kommer att försvinna.

Eller inte försvinna det låter för dramatiskt.

Men hon flyttar till Norge den 20mars, 2 dar efter min födelsedag.

Hon kommer att jobba där i minst ett år.

Och den enda frågan som pulserar i mitt huvud är -vad ska jag göra utan henne? hur ska jag överhuvud taget klara mig?

Svaren vet jag inte, det blir väl att ta reda på dem.

Men hon kommer vara borta,

just den saken att inte se henne typ varje dag kommer att göra ont.

Nu låter det här nästan som om att hon har gått bort, men det känns nästan som så som om hon kommer försvinna för mig.

 

  

Jag älskar dig.

Och jag kommer sakna dig något enormt!

pusspuss.

7.

Av Jennili Palmén - 6 mars 2011 10:13

Nää Tusan också!

Gymmet verkar inte öppna föreens klockan 12 och det suger ju. NU när jag suttit vaken sedan halv 9 typ. då hade jag ju kunnat sova ut idag. BAJS!


Pusspuss


6.

Av Jennili Palmén - 6 mars 2011 09:51

God morgon!

Sitter nere vid köksbordet, har precis käkat frukost.

Det blev hallon och banan smoothi med youghurt och lite äggröra.

Goooott. Nu blir det att vandra till Gymmet, jooni, jag har faktiskt börjat gymma.

Jag var till tjejen som har hand om gymmet och hon har gjort ett "träningsschema" till mig.

Dock har jag aldrig varit i ett gym förut. så jag kan ju inte riktigt med alla maskinerna än men det ska nog fixa sig!

Hon visade ju mig igår så vi får se.

Måste ju ha ett papper med mig så jag känner mig som en turist som går runt med det där papperet, längtar tills jag lär mig utantill! hahaha


Nä nu ska jag dra innan så jag hinner hem innan hjärtat vaknar!


  


Pusspusss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards