Jennilipalmen

Alla inlägg under april 2012

13.

Av Jennili Palmén - 25 april 2012 19:31

Sitter nu i soffan med ett par super stora hörlurar riktigt maffiga!

Haha, näe måste säga att jag känner mig urlöjlig.

Men när man är på dåligt humör finns väl ändå inget bättre än att lyssna på musik?

Det tycker jag är härligt i alla fall!


Nu till varför jag är på så pissigt humör:

För det första skulle jag få hem mina bingolottovinster till Junsele idag, och sedan vidare hit upp på tisdag då Gus mamma och pappa kommer upp.

Men inte då! Budgubben ringde mamma imorse och sade att tyvär så kommer inte dina varor idag.

För att dom har kommit bort under vägen, han skulle alltså fått upp mina varor till s-vall idag men inte då.

Så vem vet när jag får mina varor? Får jag dom ens?... SKIT.

Jag som längtat så, menmen..


Och till råga på allt så gick mina stövlar sönder..

Mina kära fina kortskaffts stövlar sönder idag på jobbet.

Ett stor håål på sidan av skon liksom mitt på gummit, inte i någon sömm liksom utan mitt på sko j*keln..


Åh, jag hoppas att ni alla andra har haft en underbar dag, och att den inte sett ut som min!


Men samtidigt ska jag inte klaga, jag har fått jobba idag och fått leka med alla underbara barn det förgyller ju likssom dagen!


Nu ska jag försöka muntra upp mig själv!

Pusspuss

12.

Av Jennili Palmén - 23 april 2012 19:04

God kväll!

Ligger i soffan nu med lite mat-koma.

Kikar på Tusenbröder, säsong 3 nu näst sista programmet.

Jag tyckte ju som sagt att serien inte var så bra från början men när man väl börjat se så kan man verkligen inte sluta titta!

Blev mer jobb idag, slutade kl3 på matrisen sedan bar det iväg iväg till solgläntan, jobb där 15,15-16,45.

JIHOOO.


Men packningen? vette tusan vad det blev med den! haha

Men tar tag i det snart..

Eller? så trött idag!;P


Pusspuss

11.

Av Jennili Palmén - 23 april 2012 08:23

God morgon!

Har sovmorgon idag jag, super härligt!

Börjar inte förens halv 10!

Dock måste jag ju åka redan klockan 8;50...

Menmen. skönt att få jobba!


Slutar klockan 3 idag, och då blir det till att åka in och handla lite. Sedan bär det iväg hem för att packa en massa!


Vad har alla för planer för dagen?

10,

Av Jennili Palmén - 22 april 2012 20:04

Har precis käkat middag.

Gottigotti!

Hembakad pizza blev det idag.


Nu sitter vi och kikar på tusenbröder igen!

Brabrabra, har snart kikat klart på andra säsongen, haha.

Äre dåligt väder så är det!
dock så är det väldigt fint väder ute nu, solen håller på att gå ned här borta så fint!

 

Pusspuss

9.

Av Jennili Palmén - 22 april 2012 17:13

Goder dag!

Sitter just nu i soffan och kikar på tusenbröder igen!
Inne på andra säsongen nu och det börjar faktiskt bli bättre!


Höll på att packa massa saker idag med och hörde plötsligt glassbilen.

Jag skrek till guss vi åker ifatt den!

Men han skrattade bara åt mig till en början men han blev oxå sugen!

så vi kastade oss i bilen för att ge oss ut på glass-jakt!


Jihooo gott var det också!

 


Pusspuss

8.

Av Jennili Palmén - 21 april 2012 15:03

Måste bara säga att det finns människor som är bra underbara!
Fann en super fin byrå på blocket, men kan ju som sagt inte hämta den nu. De ville ha bort grejorna så fort som möjligt. Men de sparar den till oss tills vi flyttar! Jo just det, sant sant sant!
Vi flyttar in till staden, till Teg! JIHO.
Sedär, det finns bra underbara människor tack för att ni finns!

Juste det är därför vi packar ihop våra möbler och saker så att allt ska vara klart!
Vi flyttar den 2maj!

Känns bra det här, tack.

 

pusspuss

7.

Av Jennili Palmén - 21 april 2012 14:51

God dag!


Sitter i soffan och kikar på någon serie som Gus har laddat hem.

Tusen bröder heter den, enligt mig är den inte alls bra..

Men Gustaf tycker att jag ska ge det ett tag, alltså att den inte riktigt kommit igång än..


Det har yrat snö ute hela dagen, men just nu regnar det.

Usch SKIT väder säger jag bara!


Så denna dag har bestått och kommer att bestå av massa soffmys.

och packning av alla möbler.


Pusspuss

6.

Av Jennili Palmén - 18 april 2012 17:22

Ligger nu i soffan och myser med min kära gubbe!:)

Men alldeles strax ska jag gå in i köket och laga lite mat!
Eller värma upp lite mat blir det ju typ.

Det blir fiskbullar med macaroner/mos!


Och det är ju i princip att värma upp allt bara!

Lättsam mat i detta hus Javisst! haha


så tjing på ett tag!


pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards