Jennilipalmen

Alla inlägg den 27 april 2012

18.

Av Jennili Palmén - 27 april 2012 23:14

Klockan är mycket.

Eller ja sent för mig i alla fall!


Jag är så trött, typ jämnt..

Efter att jag tog den där förbaskade sprutan(Må hända att det inte är därför men är precis efter det) som jag blivit så oerhört  trött!


Varenda eviga kväll somnar jag i soffan, eller jag "dör typ av" i någon/några timmar.

Vaknar kliver upp och går och lägger mig.

Usch jag vill inte alls vara såhär oerhört trött, man får ju som inget social-liv..


Men men nog pratat om det!

Imorgon blir en tidiig morgon, det bär liksom av in till stan redan vid halv9 fick jag nyss reda på.

Så tiiidigt måste jag kliva upp, för måste hinna tvätta.

Blir en långdag i holmsund/på stan!


Ska som sagt träffa min kära vän camilla!


 

Detta kort är taget på en "för-för-fes" hemma hos mig för ungefär 2,5 år sedan!


Pusspuss

17.

Av Jennili Palmén - 27 april 2012 15:24

Nuni!
Det börjar likna något här hemma.

Vårt "extrarum" som under tiden vi bott här fått agera garderob och tvättlina.

Är nu fullt med saker.

Saker som ligger i kartonger och stora svarta sopsäckar!.

Med andra ord så ser det rent ut sagt för j*kligt ut här i lägenheten!

Ser oerhört okärt ut, alltså inge hemtrevligt alls!


 


Men Det får vi ta!

Vi flyttar ju liksom på tisdag!

Och hela dagen imorgon är både jag och Gus borta.

Gus ska på trav, och jag ska umgås med min kära vän camilla!

Så det blir en heldag borta!

och på måndag jobbar jag och Gus ska på besiktningen av den nya lägenheten!

Så att då blir det heller inte så mycket packa.

Så vi har som endast idag och på söndag på oss!


Nu ska jag fortsätta

Pusspuss


Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards