Jennilipalmen

Alla inlägg den 18 april 2012

6.

Av Jennili Palmén - 18 april 2012 17:22

Ligger nu i soffan och myser med min kära gubbe!:)

Men alldeles strax ska jag gå in i köket och laga lite mat!
Eller värma upp lite mat blir det ju typ.

Det blir fiskbullar med macaroner/mos!


Och det är ju i princip att värma upp allt bara!

Lättsam mat i detta hus Javisst! haha


så tjing på ett tag!


pusspuss

5.

Av Jennili Palmén - 18 april 2012 17:16

Hejochhå!


Har ju även färgat håret för någon vecka sedan, har färgat tillbaks det till min riktiga färg mörkt.
Eller inte min riktiga färg har mörkare men mörkt är det i alla fall!


Vad tycker ni blond eller brunett?


 


  ?


Pusspuss

4.

Av Jennili Palmén - 18 april 2012 07:29

God morgon!Idag börjar jag inte förens kvart i 9 skönt! Dock inte lika skönt att vakna halv 6 och inte kunna somna om...Men men har legat och myst ner mig under täcket i soffan med en skål hallon, fil och havrekuddar!Tänkte att jag skulle försöka göra ett ryck och försöka packa ihop lite saker här, men orkar fasen inte ;s hahahTar det sedan!:pLägger det mesta på hög just nu, vet inte riktigt varför å vad det är med mig för så här brukar jag inte vara..Men men har väl en sådan "period":p hahaNä ni nu ska jag gå å borsta tänderna !Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards