Jennilipalmen

Alla inlägg den 25 april 2012

15.

Av Jennili Palmén - 25 april 2012 21:18

Ojoj, nu har jag suttit och gjort om min blogg.

Kan absolut inte sådant så ni får ha lite överseende!

Tyckte den var alldeles för mörk och dyster!


Uppdaterade även min bild, då jag nu är brunett och inte blond som jag var på den förra bilden!


Nu ska jag ta och krypa i säng, tror att jag håller på att bli lite sjuk..

fryser ena minuten och sedan toksvettas jag det andra. Vart total täppt i ena näsborren, konstigt för det är endast i ena! haha.

Och ont i halsen, lite svllen i den också!

Nä nu har jag klagat nog här.

Ska krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet och vakna upp på bättre humör imorgon!

Det ska jag!


pusspuss

14.

Av Jennili Palmén - 25 april 2012 19:46


Här har ní en kär låt jag lyssnar på nu i all frustration!

Hahah


pusspuss

13.

Av Jennili Palmén - 25 april 2012 19:31

Sitter nu i soffan med ett par super stora hörlurar riktigt maffiga!

Haha, näe måste säga att jag känner mig urlöjlig.

Men när man är på dåligt humör finns väl ändå inget bättre än att lyssna på musik?

Det tycker jag är härligt i alla fall!


Nu till varför jag är på så pissigt humör:

För det första skulle jag få hem mina bingolottovinster till Junsele idag, och sedan vidare hit upp på tisdag då Gus mamma och pappa kommer upp.

Men inte då! Budgubben ringde mamma imorse och sade att tyvär så kommer inte dina varor idag.

För att dom har kommit bort under vägen, han skulle alltså fått upp mina varor till s-vall idag men inte då.

Så vem vet när jag får mina varor? Får jag dom ens?... SKIT.

Jag som längtat så, menmen..


Och till råga på allt så gick mina stövlar sönder..

Mina kära fina kortskaffts stövlar sönder idag på jobbet.

Ett stor håål på sidan av skon liksom mitt på gummit, inte i någon sömm liksom utan mitt på sko j*keln..


Åh, jag hoppas att ni alla andra har haft en underbar dag, och att den inte sett ut som min!


Men samtidigt ska jag inte klaga, jag har fått jobba idag och fått leka med alla underbara barn det förgyller ju likssom dagen!


Nu ska jag försöka muntra upp mig själv!

Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards