Jennilipalmen

Alla inlägg under maj 2011

14.

Av Jennili Palmén - 18 maj 2011 07:29

Ojoj, nu springer bara dagarna förbi, det är helt sjukt?

Och jag som trodde att jag bara hade 1fråga kvar på projektraporten, men det visade sig att jag hade jätte fel.. Det är typ 6frågor kvar. och jag DÖR jag som trodde att jag gjort allt?intedå:(


Nu har jag ialla fall bara raporten, loggboken, BF-uppgiften, möjligtvis ett prov till i samhäll och sista lektionen med ett prov i matkursen.


Nu ska jag köra igång och skriva lite på raporten, den och loggboken ligger först på min lista! För PA:t ska vara inlämnat på fredag så måste se tilloch göra en hel del idag, plus imorgon!


Pussspuss

13.

Av Jennili Palmén - 15 maj 2011 22:55

Sitter i soffan med 2 besvikna tevetittare.
Mammsen och Guss har kikat på Sverige-finland Vm final.
Sverige förlorade, och de spelade tydligen dåligt sista perioden..

Men vad vet jag kan ingenting?haha
Nä jag var allt för inne i mitt plugg!
Jag tycker bara synd om målvakten, han såg så otroligt ledsen och besviken ut, stackaren!
Men för mycket tycker jag inte att dom ska hänga läpp dom van ju faktiskt en

medalj!

Så grattis sverige  tycker jag faktiskt att man kan säga trotts att alla verkar vara så besvikna! haha

Nu ska jag krypa ned i kojs.. Har mycket att stå i imorgon, jag har först prov som jag inte har pluggat något alls till, (besviken på mig själv.)
Sedan har jag redovisning för bf1 om vårt projektarbete.. (heller inte klart)


Aja berättar imorgon kväll om hur allt "halvfärdiga" gått..


Pusspuss  

12.

Av Jennili Palmén - 13 maj 2011 07:48

  

Som ni ser har jag fått dit lite mer bockar, har alltså fått lite gjort under veckan.

Dock är det en MASSA som blivit ditlagt och det SUGER.

Så det blir till att plugga i helgen, till samhällsprovet på måndag, +att psykosociala hemtentan ska vara klar!

Måste även tänka över vad jag ska tala om på PA redovisningen, tro om man kanske ska göra en mind mapp?:P


Nä nu ska jag käka upp min underbara Wildberry shake..

Och borsta mina gaddar, sedan bär det av på skolan. Och där ska jag ha prov i matlagning. Slutprov på varmrätt sista slutprovet Jihow!

Dock måste jag fixa snygg uppläggning och det suger jag på. Men det är ett måste om jag ska få mitt kära mvg...

Måste kila..

pusspuss


11.

Av Jennili Palmén - 11 maj 2011 15:54


Här är upplägget på mitt liv typ,

För Maj månad..



   Haha pusspussss

10.

Av Jennili Palmén - 11 maj 2011 15:37

Är glad idag, har flera ton läxor som måste göras just nu och jag har varit typ deppig över det faktiskt, är nog det fortfarande också. Men vem skulle inte ´varit det? typ...

Men just idag är jag SUPER glad, jag vet inte riktigt varför, är bara hur glad som hellst! ;)
Jag ska i alla fall till sara ikväll och plugga, med malin och camilla!:)
Men forst ska vi ta och göra något för oss själva något vi tycker om, jag i alla fall!

Vi ska dra och sola! såå skönt!


Sedan blir det plugg resten av kvällllen! :)

Pusspuss


  






9.

Av Jennili Palmén - 10 maj 2011 07:59

Idag kommer nog bli en riktigt skön dag!

Vi ska vara ute på kvickroten hela dagen.
Vi ska bygga en Äventyrsbana där ute, som dom kan änvända när dom får besök av små barn, måååååste draaaa!


8.

Av Jennili Palmén - 9 maj 2011 18:37

Nu ska jag dra iväg till sara.

Ska vara "med" på hennes projektarbete, hon ska näämligen hålla en studie cirkel.

Roligtroligt ska det bli!


Skriver nog ett mer "Innehållsrikt" inlägg när jag kommer hem.

Har lite torka, är nog för att jag har lite brottom camilla hjärtat kommer om 5 minuter och plockar upp mig!
Måste ruuuuuusa !:)


Pusspuss

7.

Av Jennili Palmén - 9 maj 2011 18:23

 


Har gjort lite grejer, och påbörjat mycket:)

Fast det känns fortfarande as stresssssigt!

Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards