Jennilipalmen

Alla inlägg den 20 maj 2011

22.

Av Jennili Palmén - 20 maj 2011 16:41


Här är en skön låt ni kan lyssna på, det ska jag i alla fall göra nu till packningen!


Pusspuss

21.

Av Jennili Palmén - 20 maj 2011 16:29

Nu ska jag börja packa väskan som ska färdas med mig en långlång bit!

Måste tvätta upp massa men ska ta fram alla kläder som ska med hit..

  TURKIIIIIET!

snart så, inte länge kvar innan jag befinner mig där än en gång;) haha

Pusspuss

20.

Av Jennili Palmén - 20 maj 2011 11:42

åh, Guss har tydligen slutat så att det blir att åka hem med tidiga bussen.

Så då kommer jag hinna träffa min kära mamma innan hon börjar jobba!:)

ska få en liten present av henne också:D

jiho, den här dagen har varit allt annat är dålig!;)


pusspuss

19.

Av Jennili Palmén - 20 maj 2011 09:43

Åh, idag när jag skuttade hem ifrån skolan så slog det mig.

SHIT det är ju sol och faktiskt varmt ute? Det gör mig så himla glad!


ska visa någo som jag tycker är SKIT snyggt på sommmaren, dock kan jag ite bära upp den. tråkigt men men andra kan ju :)

  Just det Långklänningar!.

Så sjukt snyggt, en solig och fin dag, tillsammans med en hög knut i håret eller en sol hatt?

Eller kanske en varm sommarkväll med en tunn kofta över?


Pusspuss

18.

Av Jennili Palmén - 20 maj 2011 09:14

KIKA vad duktig ja varit!

Alla förutom bf uppgiften är klara, och jag har faktiskt börjat på den!

JIHOOOO!


  


17.

Av Jennili Palmén - 20 maj 2011 09:06

Gick upp på skolan,

Satt och väntade på att lektionen skulle börja.

Gunhild kom och skrek nej är du här!

och jag tänkte nähe, inte välkommen? Men hon utbrast -jag MÅSTE prata med dig.

Tanken som flög genom skallen var nej, dåligt betyg.

Men hon sade att jag inte behövde vara där för att hon hade kollat igenom allt jag gjort och det var solklart betyget jag ville ha så hon tackade för sig.

så jag fick gå hem igen jag behövde inte vara där..

och mitt solklara betyg var ett...

 


Fatta hur glad jag vart !

åh, min dag är räddad!

JIHOOOOOW!


Pusspuss

16.

Av Jennili Palmén - 20 maj 2011 07:32

OJ tider bara riiiiiner iväg...

Nu är det fredag den 20maj, Precis 7-8 dagar tills vi drar iväg till värmen. Det blir till att packa nu i helgen. För nästa helg åker jag hem på torsdag och ner igen på fredag kväll och då vill jag hinna träffa alla :)


och nästa fredag så ska klassen träffas och ha det mysigt innan vi splittras för att vissa ska till rRiga, vissa till Turkiet och vissa stannar faktiskt hemma.

Lite tråkigt faktiskt att vi kommer att splitttras, men det får så lov att bli bra!


Men idag ska jag ha matlagningskursen för sista gången, jag kommer att få veta vilket betyg jag får. Hoppas jag då eftersom jag inte är här nästa fredagen.

Och efter så ska jag gå hem och vänta på guss, han slutar så att han inte hinner hem med tidiga bussen, jag väntar här i lägenheten och försöker plugga lite. För när man väl kommer hem till junsele så är det ingen idé att plugga för att alla är så uppstressade över allt typ.. Men men:)

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards