Jennilipalmen

Alla inlägg den 21 maj 2011

26.

Av Jennili Palmén - 21 maj 2011 18:39

Sitter ute och glassar i den heta solen!Det är så mysigt,kan inte ens föreställa mig att jag om lite mer än en vecka ligger i en solstol dricker paraply drinkar! Det går knappt att föreställa sig, helt sjuk! Oh vad jag längtar! Bara måste ju packa klart imorgon.. Jag som brukar packa och packa om väskan minst 4-5gånger,för att vara säker på att jag har med allt.. Men om jag packar klart imorgon har jag ju torsdag kväll och fredag dag kvar på mig att packa om packa rätt!:p längtar så obeskrivligt mycket!Pusspuss

25.

Av Jennili Palmén - 21 maj 2011 15:02

  











24.

Av Jennili Palmén - 21 maj 2011 14:53

sitter och pluggar lite, och nu efter ca 8 a4 i kollegeblocket är jag nästan klar..

Ska jag orka göra klart det nu eller ska jag vänta?
Skulle vara skönt och få det gjort, men jag är alldeles snurrig i huvudet.

Hade vela bleve klar med den nu under helgen, men hinner ju inte imorgon, Hur ska jag gå till väga?;O


Imorgon kommer jag ha super mycket att göra, måste tona en ruta, fixa tånaglarna tabort gammalfärg och måla om nytt nu när man ska börja visa dem. haha

Jag måste packa klart väskan, skriva upp vad jag vill ha med mig under resan.

Så jag inte glömmer något. måste ju ha en massa underhållning i handväskan. blir en lååååång resa innan vi lyfter.


nä nu ska jag ta och se om jag klarar av att skriva något mer på bf-uppgiften eller om allt bara blir flummigt:P


pusspuss

23.

Av Jennili Palmén - 21 maj 2011 13:47

Det finns ingen som tvingar dig att stanna,

för ingen håller en pistol imot din panna.









Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards