Jennilipalmen

Alla inlägg den 3 maj 2011

3.

Av Jennili Palmén - 3 maj 2011 20:06

Puh, nyss klar med matlagningsuppgiften teori alltså!
Känns skönt, måste bara skriva ut den på skolan då innan fredag:)

Jag har AS mycket att göra alltså!


 


Vi har ju självklart mer att göra också innan vi går ut, prov osv som vi inte har fått än. men som vi vet att vi ska få. DETTA SUGER!


Nä nu ska jag käka en mummsig mango, sista gången på minst 1 vecka jag får äta det nu.
Det blir choklad och wildberrys drinkar för mig framöver.

Over and out.


Pusspuss

2.

Av Jennili Palmén - 3 maj 2011 07:45

ligger och kikar på vakna med the voice, och saknar min lilla frida extra mycket.
Varför jag saknar henne så super mycket just nu vet jag faktiskt inte riktigt..
Men det är inte kul.
idag har vi bf hela dagen, det känns lite jobbigt! Vi börjar med en ny kurs idag, nu går hela klassen på tisdagarna, tidigare har ju bara 5 ur klassen gått på tisdagar.. Då vi valde att ha natur friluftsliv b.(den kursen vi åkte till fjällen osv..)

Sedan ikväll måste jag ned på stan och köpa en röd hårfärg och mascara.
Ska ju nämligen klä ut mig imorgon kväll då det är studentfest!

nu ska jag gå och borsta mina gaddar! hahaha


Pusspusss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards