Jennilipalmen

Alla inlägg under maj 2013

Av Jennili Palmén - 7 maj 2013 07:50

Godermorgon!
Sitter nu och ska läsa lite skvaller såhär då man har sovmorgon!
Men det sätter lill-stumpan stopp för! Duger inte att ligga i andra knät. Näe hon ska ligga mitt på tidningen. All fokus på henne!

Men hon är så go!

Av Jennili Palmén - 6 maj 2013 08:28

Trött tjej, lik sin matte!
Hemsk morgon, alltså så otroligt trött.

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 5 maj 2013 16:56

Godkväll!
Sitter och har precis käkat supergod middag hos Gus farmor och Assar!

Snart börjar resan hem igen.
Inte lika kul.
Men vad gör man inte?:)



Nu är det inte länge kvar tills vi åker!:D
Har varit och hämtat en väska till Guss.
Och min resväska är redan upptagen hemma ifrån källaren!
Härligt!

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 4 maj 2013 09:55

Vaknar upp i lilla junsele.
Härligaste känslan som finns!

Idag blir det till att städa/tvätta och byta däck på bubblan!
Nu ska den säljas!

Sedan ska även ny bilen städas och tvättas!

Sean blir det umgänge med familjen! Känns super härligt.

Av Jennili Palmén - 2 maj 2013 21:14

Berits favorit nalle till höger.
Tar den överallt och busar vilt med den. Den är ju som ni ser rätt så syndig å äcklig.
Tänkte jag köper en ny och fin åt henne.
Nu än fast hon fått exakt en lik nalle får jag inte kasta den gamla för Guss.
Så nu har hon 2 bebisar som ska med överallt!

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 2 maj 2013 19:54

Sitter nu och vilar ned maten.
Jobbat över idag, så jag stängde!
8-17,30 JIHO haha.
Direkt bar det av hem å rasta å hämta Berit. Iväg å hämta gubben också sedan vidare mot systemet för att inhandla till svärmor.
Sedan vidare mot rusta för att inhandla nå ute möbler till kusin..
Haha hem laga mat käka. Nu vika ner maten. Ut på promenad med Berit sedan hem packa plocka ihop här och packa ut i bilen.
Hur ska jag hinna allt som i vanliga fall somnar vid 9?!
Haha.
Imorgon bär det av hem, lycklig tjej!
Pusspuss

Av Jennili Palmén - 2 maj 2013 07:11

Bilden på min nya bikini och skorna försvann från första inlägget men här kommer dom!

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards