Jennilipalmen

Alla inlägg den 18 maj 2013

Av Jennili Palmén - 18 maj 2013 07:50

God morgon!
Ligger i sängen och bara kikar på mina finisar.
Såklart mina absoluta favoriter!
Guss ska snart iväg och jobba några timmar!
Känns super tråkigt! Men får setill att göra någon nytta här hemma under tiden! Hinner knappt träffa honom något idag faktisk för sen ikväll ska han iväg igen.
Men då kommer hannis hit:D
Nu ska jag ta och kliva upp.
Pusspuss

Av Jennili Palmén - 18 maj 2013 07:50

God morgon!
Ligger i sängen och bara kikar på mina finisar.
Såklart mina absoluta favoriter!
Guss ska snart iväg och jobba några timmar!
Känns super tråkigt! Men får setill att göra någon nytta här hemma under tiden! Hinner knappt träffa honom något idag faktisk för sen ikväll ska han iväg igen.
Men då kommer hannis hit:D
Nu ska jag ta och kliva upp.
Pusspuss

Av Jennili Palmén - 18 maj 2013 07:50

God morgon!
Ligger i sängen och bara kikar på mina finisar.
Såklart mina absoluta favoriter!
Guss ska snart iväg och jobba några timmar!
Känns super tråkigt! Men får setill att göra någon nytta här hemma under tiden! Hinner knappt träffa honom något idag faktisk för sen ikväll ska han iväg igen.
Men då kommer hannis hit:D
Nu ska jag ta och kliva upp.
Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards