Jennilipalmen

Alla inlägg den 30 maj 2013

Av Jennili Palmén - 30 maj 2013 07:58

dagen med stort D.
Idag åker vi tjohoppla!
Eller ikväll rättare sagt, har nog aldrig haft så mycket att göra någonsin som de här sista dagarna.
Duktig på att spara allt till sista minut med andra ord!

Igår började kvällen med att vi åkte till övik för att lämna Berit till hundvakt.
Min älskade mamma, mormor och morfar var där för att ta hem Berit till Junsele. Och usch så hemskt set kändes, känns fortfarande såklart!
Hur ska det då kännas med ens barn?!.

När vi kom hem så snabb packade jag klart och kastade i hårfärg. Hatar att göra det själv. Menmen.
Så nu är det några nyanser mörkare!
Och imorse vaknade jag av väckarklockan halv 5. Var menat att jag skulle znoosa till 6 men inte somnade jag om inte! Jag som trodde att jag skulle vara så trött.
Aja lika bra att kliva upp om man ändå inte kan sova. Tur var väl det att kag steg upp. För sydde ihop lös-håret. Och det tog ju inte en kvart (som jag tänkt) direkt.. Hann precis klart med det lagomt tills jag gatt fixa mig!
Nu sitter jag på jobbet och har gjort det typ en halvtimma. Lite tidig, duktig på att tro att allting ska ta längre tid än vad det gör..

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards