Jennilipalmen

Alla inlägg den 30 maj 2012

12.

Av Jennili Palmén - 30 maj 2012 07:57

Jag vill ha sol jag behöver sol jag MÅSTE ha sol och värme.

Jag blir sjuk på detta väder, det går aldrig att litá på det känns det som.

För bara några dagar sedan var det så varmt att man höll på att dö. Nämen det var super skönt!

I måndags när jag jobbade och vi var ute höll jag på att blåsa iväg ena stunden och ena stod jag bara och TOK frös.

igår var det ändå lite bättre.

Idag strålar solen, men jag känner ingen värme här på balkongen..

Men den kanske kommer lite senare..


Igår kom jag på att vi ska ta en sista minuten resa till veckan eller snarare nästa söndag.

Skulle sitta helt perfekt! TJOOHO.

Och Gus familj blev nog riktigt intresserade p att följa, så vi får se idag.

För vi funderar på att boka idag, innan alla resor försvinner! hahha


Men puss nu ska jag göra mig klar!

Ska jobba 9-15.

Sedan bär det iväg till solariet med bästaste camilla.

Tur det finns solarier i alla fall!


pussuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards