Jennilipalmen

Alla inlägg den 3 maj 2012

1.

Av Jennili Palmén - 3 maj 2012 06:44

Fförlåt för dålig uppdatering.

Har varit hysteri här i två dagar.

Började med att vi firade in sköna maj hos hampus och hilda.

Dagen efter kom Gus föräldrar och hämtade oss där, och det bär iväg till nya lägenheten.

vi packade in några saker de hade med sig ifrån Junsele..

Sedan bar det av iväg ut till Hössjö till vår gamla lägenhet för att tömma allt.

Alla saker förutom köksbordet och stolarna och min korgstolsdivan Tog vi med oss hit till den nya.

vi fick åka två gånger för att få in alla grejor. och en sista gång för att de var tvugna att hämta grejorna som skulle hem!

Så när vi kom hit vid klockan 6-7 typ så var det KAOS här. Men det börjar som att ordna upp sig!


Vi har även varit och köpt ett vitrinskåp och en liten byrå.

Dock är det lite saker som ska göras på dem.

Vi har nämligen köpt båda sakerna på blocket!

Jag ska måla om byrån, den ska fortfarande vara vit men den är lite skavd på vissa ställen.

Och sedan ska jag byta beslag.

Jag ska måla om "dörrkarmarna" på vitrinskåpet vita, just nu är de ljust träfärgade(träslag? ingenaning..)

Dessa projekt kommer jag lägga upp här i bloggen.


Igår var det i alla fall hysteri att få bort så mycket saker från golven som möjligt så man kan gå här!

Haha, dock jobbade jag till 15,30.

idag jobbar jag också, 7,30-16 och sedan bär det av direkt hem för idag ska vi försöka bestämma och borra upp hål till sakerna som ska upp på väggarna.


Men nu måste jag kila, ska borsta gaddarna innan jag drar iväg mot jobbet!


Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards