Jennilipalmen

Alla inlägg den 4 maj 2012

4.

Av Jennili Palmén - 4 maj 2012 21:29

Godkväll.Ligger nu i soffan och kikar på hockey VM.Vilket jag tycker är otroligt tråkigt fredags-nöje, hade varit bättre att se en mysig film eller lite CSI som började klockan 9.Ni alla ska veta att jag Älskar den serien. Även criminal mindes och coldcase ÄLSKAR jag!Jag får stå ut, hjärtat kliar mig på benen och jag har ipaden.Så lite nöje har jag ju i alla fall denna kväll. Dock är jag trött som en get. Så vi får se hur länge jag orkar hållna ut..Imorgon får vi hoppas på att jag vaknar upp utan feber och att jag känner mig pigg får då ska här ordnas! Pussouss

3.

Av Jennili Palmén - 4 maj 2012 18:18

Goderdag!

Idag har jag icke fått nått jobb.

Tur var väl det för jag har kännt mig jätte konstig och sjuk hela dagen även nu.

Jag går på alvedon just nu, men bara för att jag lyfte lite grejor och skulle börja städa upp här lite blev jag blöt i svett.

Jag har huvudvärk, ont i magen, super mycket yrsel (även om jag ligger helt stilla i soffan!)
Pluss att ena minuten tokfryserjag än hur mycket jag tar på mig, och den andra så svettas supermycket.

usch jag fattar inte hur man kan bli så..


i alla fall så måste jag laga lite mat nu, efterssom Gus håller på och hänga upp alla saker överallt!

Ni ska få se bilder när vi är klara!Så mycket saker överallt nu, haha


Pusspuss

2.

Av Jennili Palmén - 4 maj 2012 06:29

Godmorgon,

sitter nu och har precis käkat frukost.

En mese limpa å juice, har blivit lite utav en favorit för mig nu!
Det kommer och går typ! haha.


Varför jag är vaken är för att jag har inge jobb idag, så att bemanningen lär ringa ut mig idag, SÅ nervös..

Jag tycker det är jätte jobbigt. Får super ont i magen, tankar som flyger runt:

*Hittar jag?, tänk om jag åker fel och allt blir kaos?

*Kommer dom att tycka om att man kommer?

*undra hur hon/han är som jag kommer möta.


En sak som är säker i alla fall är ju det att barnen är ju underbara.


Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards