Jennilipalmen

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jennili Palmén - 14 oktober 2012 01:14

Låg i soffan och hade det så skönt!
Självklart ville Gus och hans kompis ha skjuts precis när slutet på filmen började..
Då det alltså var typ en kvart kvar..
Kunde inte vänta!

Ligger nu i sängen och kan inte sova..
Magen är ond och jag skulle kunna ge Gus en örfil vilken minut som hellst, då han själv ligger och snarkar och har det gott!
Och varför hämtade jag dom?!
Jo för att jag är för snäll/mesig (tolka som man själv vill)för att säga nej.

Det blev alltså ett skitslut på en förövrigt riktigt härlig kväll!

Och nu ska jag fortsätta att somna. Känns trögt, då man inte känner sig de minsta trött!

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 13 oktober 2012 10:03

6dar till familjen kommer!
Känslan är obeskrivlig.
Har inte träffat min mor på 63 hela dagar, det är sjukt!

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 13 oktober 2012 10:00

God morgon!
Vaknade vid klockan halv 6 imorse, vi somnade tydligen i soffan igår!
Jag låg utspridd i typ hela soffan, och Gus låg som en liten boll i ett hörn kan inte förstå hur han kunde sova så!

Menmen klev upp borstade gaddarna och gick sedan vidare till sängen. Gus somnade direkt!
Men icke jag låg väl och vred någon timma sådär..
Men somnade tillslut.

Haha, konstig natt!
Nu vankas det frukost!

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 12 oktober 2012 20:42

Kära helg, du har vart efterlängtad!
Men nu så, är det helg så skönt!

Ligger i soffan och myser.
Har precis sett nyaste Johan Falk filmen. Och alltså jag är typ i en annan rymd, Joel kinnaman To Die For likssom! Så sjukt snygg!
Ligger under tjocka täcket i soffan, är så frusen huvvvvva:(

Imorgon blir det att åka runt på lite affärer för att fixa iför halloween utstyrseln!
PusspuS

Av Jennili Palmén - 11 oktober 2012 17:25

God eftermiddag!
Eller är det när man ätit middag? Känns som att eftermiddagen är efter 2 någon gång? Eller ?!
Konstigt?!

Nu är det fixat, fick ledigt den 2a så jag åker hem till junsele om exakt 21 dar! Tjalalalalala.

Och om bara 7dar kommer mamma och min älskade familj!
Som jag saknar dem! Helt sjukt!

Har nu krupit ned i min mysigaste polotröja, ska bädda sängen och sedan ge mig på maten!

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 11 oktober 2012 07:46

Godmorgon!
Nu bär det snart av mot förskolan!
Idag erbjuds familje frukost där. Därför jag ska vara där så tildigt!
Börjar egentligen halv 10.
Men idag blir det jobb 8-16,30!
Pusspuas

139

Av Jennili Palmén - 10 oktober 2012 18:17

Kvälls godis
M.A.N.G.O

Av Jennili Palmén - 10 oktober 2012 17:57

Godkväll!

Har soffmys!
Väldigt mysigt, men har en sån fruktansvärd huvudvärk igen...
Som vanligt börjas det kännas som!
Mer vanligt att jag har huvudvärk än ovanligt..
Vet inte vad som hänt, var en tjej som förr nästan aldrig hade värk.
Behövde heller aldrig ta tabletter.
Men nu är det oundvikligt..
Dock hjälper det inte idag!

Pusspuas

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards