Jennilipalmen

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jennili Palmén - 16 oktober 2012 20:10

Godkväll!
Sitter nu i Holmsund hos millis!
Har precis käkat och nu visas Äntligen hemma på TVn!
Super mysigt!
Nu har regnet bytts ut till snöblandat!

Huvudvärken tränger sig på..
Puss

Av Jennili Palmén - 16 oktober 2012 08:24

Godmorgon!
Idag är en jobbig morgon!
Ville inte alls kliva upp!
HUVVA!
Men vaken är jag och på jobbet är jag!
Superbra!
Men känner mig typ lite halvdö!

Men det ska nog ordna sig det med!
Slutar kl3 idag, och då bär det iväg och hämta Camilla på universitetet!
Sedan på returbutiken och till sist vidare mot Holmsund till Camilla.
Där vankas det mys!
Pluss en promenad i detta härliga?! Väder..

Hemma i junsele verkar det snöa.
Här är dock himmelen öppen och det är då inte snö som ä påväg utan det är regn som bara ÖSER ner!

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 15 oktober 2012 11:48

Köpte den här fin fina blomman i helgen!
Nån liten slant skänktes tydligen till bröstcancerfonden, vilket jag tyckte var superbra!

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 15 oktober 2012 06:57

Godmorgon!
Sitter just nu och smackar på en clementin. O så goda dom är just nu alltså!
Dagen i sig erbjuder jobb 7,30-16,00.
Sedan ikväll blir det sola tror jag! Måste faktiskt det, hatar att kika mig i spegeln! Ser ju sjuk ut, likblek!
Måste göras något åt!
Har ju absolut inte långt till solariet så har egentligen ingen ursäkt att inte gå dit!

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 14 oktober 2012 17:28

Håller även på med ett till projekt.
Guss utklädnad till halloween måste jag ju också fixa:D

Sneakpeak..

Av Jennili Palmén - 14 oktober 2012 10:34

Har precis gjort lite helggottig frukost en liten smothie. Eller liten och liten..
Supergod var den i alla fall!:)
Nu startar snart räddningspatrullen på TVn Guss har fått fnatt..
Haha,

Hoppas ni har en bra dag trots det tråkiga vädret!

Ousspuss

Av Jennili Palmén - 14 oktober 2012 08:05

Tänkte berätta lite om ett projekt jag börjat med!
Det är ju såhär att halloween är ju på upptågande, och jag ska på den "årliga" halloween festen hemma i junsele.
Hanna och Erica bjuder in till mat och fest.
Dom har 2 krav typ, och dessa är att man ska vara utklädd(annars kommer man inte in) och ett gott humör!
Hade SKIT kul förra året och hoppas på desamma nu!

I alla fall så håller jag på att ska sy min outfit! Tänker inte berätta vad jag ska vara..
Men här kommer lite sneak peak bilder...

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 14 oktober 2012 07:59

Godmorgon!
Ligger nu vaken i sängen, känns inte som att jag sovit något inatt typ genom art jag aldrig kunde somna..
Och nu ligger jag här kl 8 med magonta och kan såklart inte somna om!

Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards