Jennilipalmen

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Jennili Palmén - 22 oktober 2012 12:23

Har haft familjen på besök i helgen och det var helt underbart!
Ville absolut inte att dom skulle åka hem igår.
Men verkliga livet ser ju som inte ut så..
Men på torsdag den 1 november efter jobbet drar jag hem. Hem till lilla junsele.
Blir en massa folk att hälsa på, tandläkarbesök och sedan så blir det middag och partaj på lördagkväll för hela slanten!
Känns underbart.

Vi har i alla fall inte suttit still något i helgen gjort saker hela tiden!
Fredakväll började med Taco.
Småkillarna(som är ganska stora, men som jag inte vill erkänna) var väldigtlivliga. Vi andra satt kvar och pratade om allt mellan himmel och jord och helt plötsligt var klockan bara jättesent!

Lördagen väckte Viggo mig vid 7 han somnade själv om ganska fort men jag kunde ju såklart inte somna om.
Så det var bara att studsa upp ur sängen.
Fixade frukost och innan den var klar satt alla vid frukostbordet!
Sedan bar de av ner på stan.
Väl där så kikade vi i lite butiker, sedan var det dax för laserdoom.
Jag var typ bäst! Haha nära, men jag vann över Guss båda gångerna och det var endast det jag ve ute efter!
Haha.
Sedan blev det mer och massa mer butiker och shopping.
På kvällen blev det middag ute( det var supergott) sedan bar det av hemåt igen!
Mys framför en film i soffan.
Söndag: Leos lekland(superkuligt)
Och sedan blev det bara hejdååå!

Ousspuss

Av Jennili Palmén - 22 oktober 2012 12:23

Har haft familjen på besök i helgen och det var helt underbart!
Ville absolut inte att dom skulle åka hem igår.
Men verkliga livet ser ju som inte ut så..
Men på torsdag den 1 november efter jobbet drar jag hem. Hem till lilla junsele.
Blir en massa folk att hälsa på, tandläkarbesök och sedan så blir det middag och partaj på lördagkväll för hela slanten!
Känns underbart.

Vi har i alla fall inte suttit still något i helgen gjort saker hela tiden!
Fredakväll började med Taco.
Småkillarna(som är ganska stora, men som jag inte vill erkänna) var väldigtlivliga. Vi andra satt kvar och pratade om allt mellan himmel och jord och helt plötsligt var klockan bara jättesent!

Lördagen väckte Viggo mig vid 7 han somnade själv om ganska fort men jag kunde ju såklart inte somna om.
Så det var bara att studsa upp ur sängen.
Fixade frukost och innan den var klar satt alla vid frukostbordet!
Sedan bar de av ner på stan.
Väl där så kikade vi i lite butiker, sedan var det dax för laserdoom.
Jag var typ bäst! Haha nära, men jag vann över Guss båda gångerna och det var endast det jag ve ute efter!
Haha.
Sedan blev det mer och massa mer butiker och shopping.
På kvällen blev det middag ute( det var supergott) sedan bar det av hemåt igen!
Mys framför en film i soffan.
Söndag: Leos lekland(superkuligt)
Och sedan blev det bara hejdååå!

Ousspuss

Av Jennili Palmén - 22 oktober 2012 12:11

Måndag.
Ny dag, ny vecka med massa nya möjligheter!
Skönt.
Fick just ett sms om att mitt paket från ellos hade kommit!
Så ska hämta det efter jg slutat!
Ska även börja sy min kära halloween klänning ikväll!
Om det finns någon ork.
Slutar inte förens halv 6 ikväll.
Sen blir det bara hem och köra igång!

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 22 oktober 2012 07:49

Sitter nu i soffan.
Har precis käkat frukost!
Ska nu bege mig mot förskolan.
Jag ska ju som börja jobba på en annan avdelning nu. Känns superpirrigt!

Men måste draaaa!

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards