Jennilipalmen

Alla inlägg den 15 augusti 2011

16.

Av Jennili Palmén - 15 augusti 2011 22:21

Min lördag..

Började med jobbbbb.

Sedan blev det sollefteå och klassfest!

Så otroligt roligt att träffa tjejorna igen! Dock var inte alla där, lite tråkigt faktiskt!

Sedan bar det iväg på appelbergs, där vi skakade arslena av ossss!


En rolig kväll i alla fall!haha

   

Pusspuss

15.

Av Jennili Palmén - 15 augusti 2011 21:17

Min fredag..

Den började med att jag klev upp kring åtta gick ned och gjorde plättar.

och skar kiwi till mitt hjärta! sedan gick jag upp och skulle "överraska" han, dock var han borta när jag kom upp. Fick lite panik där faktiskt, men då hörde jag att någon var på toan så jag gick och satte mig på sängen..

Han äter ju typ inge på morgonen så det blev jag och stoffe som åt upp de mästa..

Men tanken som räknas jueh!:)

Sedan bar det iväg på jobbet, dagen vart lååååång.


Men när jag var på jobbet fick jag ett mess där det stod -Viktigt medelande när du slutar idag så ska du fara hem, ta på dig mysiga kläder. Du behöver heller inte äta något. Sedan kommer en combo och hämtar dig utanför ditt hus.

Så när jag slutade så åkte jag hem. Sedan kom Gus och hämtade mig, fick en ögonbindel och så åkte vi. kändes som en evighet vi åkte i bilen, (Guss fick kärringstopp 5gånger)hahaha.

Sedan när vi var framme så fick jag ta av mig ögonbindeln och vi var mitt ute i SKOGEN! Men vi gick ned efter en stig och kom till en mysig strand där satte vi oss på en stor filt. sedan öppnade han Korgen han hade med sig. Och den hade han fyllt med cider, jordgubbar och choklad.


När vi hade mystklart där så åkte vi in på byn, och jag fick välja pizzan eller corner(som är den resturang i junsele). Jag valde Pizzan var så sugen på pizza, men fick inge pizza, var så lång väntetid, så blev lövbit istället!

Efter det så drog vi vidare till Guss sommarstuga, där fick jag sitta utanför stugan ett litet tag, sedan när jag kom så var det tända ljus i heeeeela stugan och sedan på sängen stod en bricka med diverse gosaker som chippsa gurka å dipp och sedan såg vi en film som jag velat sett varje gång vi skulle se på film men har aldrig gått hem hos dom andra jag sett film med..

och så myyyste vi ddär.

Det var en underbart mysig kväll!

Min älskade Nils Gustaf Lodesjö tack för att du är min.

        


Av Jennili Palmén - 15 augusti 2011 10:07

Godmorgon.
Dags för en lång jobbardag idag, dock känns det ganska skönt för då blir jag ledig imorgon!

Jag längtar lite grann till ikväll faktiskt, det blir familje mys då! Jag och småbröderna ska baka paj och myys

Kommer upp inlägg under dagen där jag ska berätta vad hjärtat överraskade mig med på "våran" dag.


och sedan ett om hur lördag kvällen och söndagen spenderades!


PussPuss 

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards