Jennilipalmen

Alla inlägg den 11 augusti 2011

11.

Av Jennili Palmén - 11 augusti 2011 22:30



Soffhäng!


 


Pusspuss

10.

Av Jennili Palmén - 11 augusti 2011 21:50

Idag har min dag bestått av att umgår med mina kära småsyskon, eller två av dem i alla fall..

Viggo och ananda! Dagen började med att jag for ut till pappa för att hämta Ananda och sedan bar det iväg in på byn igen och till smultronstället för att hämta viggo.

Efter det så vart det raka spåret upp på Djurparken för en dag där.

vi kollade på alla djur och hade det roligt, åt även lunch och "efterrätt" (mjukglass) så otroligt gott!


lite bilder, för ord säger mer än tusen ord.. det är så man säger va?


       

Det var min förmiddag.

Eftermiddagen så han det inte hända så mycket, utan jag och viggo åkte och hälsade på guss farmor och farfar och hela släkten som var där..

Sedan bar det vidare (jag guss och viggo) åkte ned och hälsade på min kära farmor och farfar. Tyckte dock väldigt synd om farmor, hon har så otroligt ont stackarn! Sickar tusen tankar och medlidande till henne så usch!. Hoppas hon mår bättre imorgon! Har saknat dom, va alldeles för länge sedan jag var där nere, FY PÅ MIG! Måste bli bättre.


Nu ligger jag/ vi nere på kägelbanevägen. och imorgon bådas det jobb.
HUVVA VILL INTE. Men ett måste är måste, liksom ska man överleva så..!


Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards