Jennilipalmen

Alla inlägg den 5 augusti 2011

3.

Av Jennili Palmén - 5 augusti 2011 16:51

Sitter nu uppe på mitt väldigt ostädade rum, jag hade tänkt att jag skulle städa det men självklart så fastnade jag här! Jobbigt läge, måste verkligen städa är grejor över allt! Nästan så att man måste gå på tå för att komma någon vart här inne.. haha

Regnar gör det också, jag hatar verkligen regn. Dock är det ganska mysigt just nu, har fönstret öppet hör hur det skvittrar och slår mot taket och bästaste veronica spelas i högtalarna. Kan egentligen inte bli bättre!


Jag och min kusin sofie åkte ned till urkult igår också, jag tycker att det är super mysigt att gå runt där bland alla olika människor. Det finns nog ingen plats som drar så otroligt mycket olika folkslag! Vi gick runt och små kikade i ståndena som var där och på alla människor! Träffade mina kära flickor igår med, när jag träffat dem kändes det som att jag kunde åka hem, då var min kväll liksom gjord. Har saknat dem så innerligt mycket!


  (detta inlägg skulle ha publicerats klockan 11, dock vart något fel.)


Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards