Jennilipalmen

Alla inlägg under december 2011

9.

Av Jennili Palmén - 9 december 2011 19:30

Ikväll blir det filmmys!

Med denna film..


Pusspuss 

8

Av Jennili Palmén - 9 december 2011 16:14

Dag ett.


Till frukost imorse så blev det en stor kopp svart the och en sockerbit till det.


Sedan till lunch vankades det 2 hårdkokta ägg, en tomat och sparris kokt i vatten( och ursäkta mig men fy fasen vad ÄCKLIGT det var sparrisen alltså. aldrig mer vill jag lova!)


Till middag blir det, biff (250g) och sallad till det!


Jag kan säga att jag´känner mig jätte hungrig!
Men det är nog endast för att jag vet/tänker på att jag ska äta konstig/annorlunda mat i så små mängder i 14 dagar framöver..

Det blir nog bättre efterssom tiden går, och vi får se om det kommer att bli nått resultat!
Får hoppas på det i alla fall:)


Nu ska vi käka så kramrakm

7.

Av Jennili Palmén - 9 december 2011 16:04

Jag vet inte riktigt vad jag har gett mig in på..

Jag har bestämmt mig för att prova på rikshospitalets dieten där man tydligen ska rensa kroppen på skit. Och enligt mig svälta sig själv, haha.


Min första dag är idag.



Jag har slagit in en massa paket idag, oh så roligt!
Pluss att jag har varit barnvakt mest hela dagen!:)


Nu ligger jag nere på kägelbanevägen och fryyyyyser! haha

Ikväll blir det filmmys UTAN gott.. buhu, fan va sorgligt det känns:Phaha

6.

Av Jennili Palmén - 7 december 2011 21:19

Ligger nu i soffan nere på kägelbanevägen, under en tjock filt med min käresta som kliar mig på ryggen.

Är lite frusen, och det känns verkligen att det börjar bli vinter nu!


Imorse vid 8 tiden när vi klev upp var det -15 grader ute, så jag käkade frukost och sedan bar det ut för att skrapa rutorna men det tog tid, lång tid. För att det var så tjock is på rutorna!


Sedan idag har jag jobbat några timmar på smultronstället-dagis!

oh så roligt att leka med de små barnen!


sedan ikväll har jag varit lat, har nästan inte gjort något alls..

Eller jo jag har sålt vårt gamla tv-rumms bord!:)


 Nu ska jag kika lite på tvn så pusspuss!

5.

Av Jennili Palmén - 6 december 2011 15:44


Passa på att rensa förråd, garderober och barnens rum och tjäna en slant till jul.
  Eller varför inte fynda lite julklappar?'

Vi kommer eventuellt att hålla till på forum i junsele.


... Du måste anmäla dig till oss innan den 9/12-11.
  Jennili: 0706685204
  Frida: 0730529366


Då vi måste se hur många som kommer.


Vi kommer att uppdatera här om hur mycket det kommer att kosta per "bord" ( beroende på hur många som vill hyra ett bort och sälja).


kramkram!

 
 

4.

Av Jennili Palmén - 6 december 2011 15:15

Idah har varit en sån här slappis dag!

Har slagit in en massa julklappar, och planerar in hur och när jag ska fixa resten av alla klappar!


Ska även baka en massa inför julen. 

Jag har ju börjat att baka lite smått men nu blir det till att baka ännu mer, det ska ju finnas massor av gott att äta vid julen! haha


Jag älskar julen!:)

Det kanske märks! ahhaa



pusspuss


3.

Av Jennili Palmén - 6 december 2011 14:22

Har nu jobbat 3 helger i rad, och nu på söndag blir det jobb igen!
Härligt med jobb, självklart!

Men jag skulle verkligen vilja kunna vara ledig någon helg, jag vill gå ut umgår med mina kompisar!

Aja, blir väl på juldagen får man hoppas!

Jobbar dock till halv 10 då.


Men vad gör man inte som arbetslös? Jo tar de skitpass man får!


Nä låter som att jag absolut inte vill ha något jobb, jag vet att jag ska vara tacksamm för det lilla jobb jag får och det är jag verkligen. Skulle bara vilja ha en fri och ledig helg!


var bara tvungen att få skriva av mig lite granna!:)


pusspuss

2.

Av Jennili Palmén - 6 december 2011 14:18


Underbar!


Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards