Jennilipalmen

Alla inlägg den 10 december 2011

13.

Av Jennili Palmén - 10 december 2011 21:15

   Sitter nu hemma i soffan, slut i kroppen men inte så trött..

Tog ju mig en powernap på 1,5 timma tidigare såå..


Aja i alla fall så sitter jag nu i soffan, lite sur över att jag jobbar imorgon, hade veerkligen velat gå ut ikväll.(som alla mina vänner ska.)

Men som sagt jag hade ju ett val!

Pengar står högt på min lista så att säga, då jag måste få ihop lite för att uppfylla en av mina största drömmar!'


Är jädrigt sugen på något att käka  på!

Men förvånande nog känns jag mest sugen på en stor fet blodappelsin!


knepigtknepigt.

 

Myyys med kisse gubben min!


Pusspuss 

12.

Av Jennili Palmén - 10 december 2011 17:04

Rikshospitalets diet.


Dag 2

Frukost: En stor kopp med te och en sockerbit..


Lunch: naturell youghurt, och 10 skinkskivor.


Middag: En biff (250g), grönsallad, dressing(av olja och citron)


Lunchen idag sög rent ut sagt, har ätit mycket yoghurt i mina dagar.

Men idag stod naturell på schemat och det var verkligen inget för mig!

Usch jag tyckte eftersmaken smakade surt..

Menmen, ska man så ska man.. Hahahah

har nu hållit ut i 2 dar bara 11 dagar kvar.


Mitt stora mål är att klara hela 14 dagar

Och att gå ner så mycket som möjligt i vikt!

Men vi får väl la se!:)


Pusspuss

11.

Av Jennili Palmén - 10 december 2011 15:47

ouh, sitter nu i soffan nere på kägel efter en lååång dag som loppisförsäljare!

Det blev en lååååång dag, det var nog för att det inte kom så mycket folk..

Lite tråkigt med tanke på att det nästan adrig händer något här hemma, man tycker ju liksom att folk ska vilja ut från hemmena och kolla lite i alla fall.

Dock är det väl kanske inte världens bästa tid just nu, med tanke på att det snart är jul och man har andra saker i tankarna!


Menmen tjänade ju en liten slant idag i alla fall!


Imorgon vankas det jobb på g-gården jobbar 7-12 och sedan 16-20,30.

Men det är ju pengar som sagt!


Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards