Jennilipalmen

Alla inlägg under november 2011

5.

Av Jennili Palmén - 18 november 2011 20:34

Det snöar ute!

Jippie, är så otroligt lycklig.

Var så otroligt rädd att det inte skulle bli någon snö.

Hellst till jul, då är det ju ett måste med snö eller?!

jo enligt mig iaf!


Förstår inte riktigt det där med att fira julen utomlands, utan gran,

 julklappar, släkten, snön, maten och allt gottigotti!




Pusspuss






4.

Av Jennili Palmén - 18 november 2011 06:47

God morgon!Igår fick jag hem ännu ett paket,å det var från hm. Med klänningar och julklappar! Jag älskade klänningen jag fick där ifrån så den blir det till att ha på jul!Svart låååååååång klänning!:)Idag bär det av till ö-vik för shopping!Drar dit med bästaste Frida! Ska försöka att inte shoppa så mycket, måste spara pengar!Ska ju faktiskt försöka spara ihop lite så att jag kan dra till thailand!:)Men nu ni måste jag faktiskt göra mig klar så PUSSPUSS

3.

Av Jennili Palmén - 16 november 2011 16:43

Goder afton!

Sitter just nu i soffan propp mätt efter att ha käkat!

Madde bjöd på en super god köttgryta!


Är lite mojsig idag faktiskt, vet inte riktigt varför..

Var till sollefteå på arbetsförmedlingen imorse..


Ska alldeles strax röra på mig och åka å hämta ut ett paket, med klänningar!

JIHOOOOW, så otroligt glad! ahah finns nog inge bättre än att få hämta ut paket/shoppa!


Visar upp dem ikväll!


pusspuss.

2.

Av Jennili Palmén - 2 november 2011 16:53

Nu var arbetsdagen slut!Har precis käkat mat var super gott! Chiligryta.Nu ska vi snart iväg å handla fika till imorgon!:)Och hem å packa sen!Blev tydligen barnvakt till lille käre Viggo oxå!:)Ska nog fungera!Kanske ska baka några kakor ikväll ā:p Pisspuss

1.

Av Jennili Palmén - 2 november 2011 06:52

Godmorgon allesammas!Sovit gott? Det har jag gjort alldeles för skönt, så vill knappt kliva upp!Igår var vi till ö-vik ;jag Tomas Gustaf, teodor och Kevin) ( även min familj oxå men vi satt inte på precis samma ställe..Det var super mysigt! Vi for först och åt på Max sedan bar det av till arenan!Och oj så roligt det var! Jag fick se Foppa, det har tusan varit min dröm hahahahahNä men jag tycker det var lite hädftigt! ( visst, jag vet att jG låter sim ett litet barn men så var nu fallet!haha)Det var super i alla Fall, dock kunde jag ite riktigt bestämma mig vilket lag jag skulle hejja på, om jag skulle hejja på Modo-Timrå.. Så set vart lite jobbigt! Beställde även mamma och Tommys julklpp igår ! Jippie kommer bli super snygg!:)Nä nuåste jag fortsätta göra mig klar! Börjar att jobba kvart i 8 för tusan!Har ett praktiskt pass idag! Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards