Jennilipalmen

Alla inlägg den 18 november 2011

7.

Av Jennili Palmén - 18 november 2011 22:45

   


  Var dessa jag fick hem i mina paket som jag hämtat senaste dagarna!

Var maasssa jag fick skicka tillbaka, tråkigt men kändes inte rätt helt enkelt!

Är ju som lättare att shoppa på plats, så man kan prova allt, känna alla matrial och så vidare!.





      


och dessa köpte jag i ö-vik idag! :)

Köpte mer saker med,

Smink

sminkborstar

och en ögonskugga fast på penna!


även lite inslagspapper med julmotiv osv så att jag kan slå in allas julklappar:)


fick 4paketet idag till hjärtat!

Han är såååååå nyfiken, men vill bara inte erkänna det själv! haha


pusspuss

6.

Av Jennili Palmén - 18 november 2011 21:00

Duktig jag.

Här sitter jag hemma i soffan med mina chipps-hjärtan och lyssnar på massa snack mellan mamma, tommy och tobbe..

Pluss att det visas hockey på teven.

Medans mina kära kompisar är ute, dricker gott och blir lagomt snurriga( vissa kanske för mycket, men inget vi talar högt om..) och dansar som tusan får jag banneme hoppas att dom gör!


varför jag är hemma är för att jag ska jobba imorgon och skaa upp väldigt tidigt!

redan klockan 7 börjar jag, och slutar 12 börjar klockan 16 igen och slutar halv 9 !

Lång dag..


Menmen, så är det när man är arbetslös och vill åka utomlands!

Får ta på sig allt än fast man egentligen inte riktigt vill..


Men pusspuss 

5.

Av Jennili Palmén - 18 november 2011 20:34

Det snöar ute!

Jippie, är så otroligt lycklig.

Var så otroligt rädd att det inte skulle bli någon snö.

Hellst till jul, då är det ju ett måste med snö eller?!

jo enligt mig iaf!


Förstår inte riktigt det där med att fira julen utomlands, utan gran,

 julklappar, släkten, snön, maten och allt gottigotti!




Pusspuss






4.

Av Jennili Palmén - 18 november 2011 06:47

God morgon!Igår fick jag hem ännu ett paket,å det var från hm. Med klänningar och julklappar! Jag älskade klänningen jag fick där ifrån så den blir det till att ha på jul!Svart låååååååång klänning!:)Idag bär det av till ö-vik för shopping!Drar dit med bästaste Frida! Ska försöka att inte shoppa så mycket, måste spara pengar!Ska ju faktiskt försöka spara ihop lite så att jag kan dra till thailand!:)Men nu ni måste jag faktiskt göra mig klar så PUSSPUSS

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards