Jennilipalmen

Alla inlägg under november 2011

13.

Av Jennili Palmén - 21 november 2011 18:30

Nu bär det iväg på en liten prommis med vovven min!


Ska faktiskt ta två flugor i en smäll och handla lite mer ingredienser så att jag kan baka mera!

Förhoppningsvis går bättre än bakningen som nyss blev klar! haha


truls väntar nu på att få gå ut, så måste kila!

Uppdaterar efter jag bakat mera!


pusspuss

12.

Av Jennili Palmén - 21 november 2011 18:14

För att få in lite julstämning så slog jag till med att baka lite ikväll!

Eftersom att min kära mor inte tycker att muffins, sockerkaka och kladdkaka är särskilt juligt ( och hon själv hatar att baka och gör det inte..) så tänkte jag att jag skulle vara duktig/snäll och baka lite juligare vilket jag inte gjort förut..


Har bakat Brun-kakor

Som mamma tjatat om att jag ska baka´, momma brukar alltid baka dem.


Tyckte att jag rullade dem i rätt storlek, men kändes som att det skulle bli lite kakor på ett recept..

Menmen har ju aldrig bakat dem tidigare så..


             

Stor skillnad, menmen hahha ska väl kanske kolla lite närmre på receptet när man bakar! ahahha


Pusspuss 

11.

Av Jennili Palmén - 20 november 2011 02:02

Älskad?Eller inte..Just nu känner jag min inte nå förbannade älskad.Man gör allt i sin makt för att göra så att det ska bli bättre eller lite bättre i alla fall. Men ändå styrs det käpprätt åt helvete, jag vette tusan vad man ska göra! Eller om man bara ska skita i precis allt och vända ryggen till och låtsas som ingenting.Det är ju tusan att magen ska måsta ta stryk för allt.Magen bubblar som aldrig förr, jag gör som mamma alltid sade förut, försöker att tänka på massa saker för att liksom "glömma bort" smärtan. Funderar på allt! Men hjärnan vill inte samarbeta med mig ikväll, utan både hjärnan och magen har sitt egna liv! Dom strejkar helt enkelt.God natt! kl 4 ska jag ner och ta ur tvätt maskinen, ni förstår då att detta kommer bli en helvetesnatt utan sömn. Då jag känner att jag inte kom mer kunna somna.Bara för att allt ska ha hamnat på botten. Faaaan a. Pusspuss

10.

Av Jennili Palmén - 19 november 2011 19:56

Än en gång en duktig flicka!Sitter på jobbet medans alla andra är ute och har skoj!Menmen, vad gör man inte?:) Älskar att ha något att få göra, känner sig så menigslös annars liksom!Känner jag i alla fall.. Men jag hoppas att alla Goa å Gla'a får super roligt ikväll!Pusspuss på er!

9.

Av Jennili Palmén - 19 november 2011 15:47

Åh, dryyyygt!Var här på jobbet en halvtimma innan jag börjar.Helt sjukt vad är det för fel på mig?! Bor ju fasen granne med stället, men ändå ska jag hit så tidigt?!;sAja, snart börjar jag..Puss!

8.

Av Jennili Palmén - 19 november 2011 15:13

PALTKOMA.. Ligger i soffan nu, efter att ha käkat pizza!Beställde mig en pizza jag! Familjen åt lunch sent vid halv2 så att dom orkade inte käka nu innan jag börjar jobba!Börjar nämligen klockan 16,00 och jobbar till halv 9!Jobbade även 7-12 imorse!Wiie, jag har börjat slå in lite julklappar, 2stycken! Har fler att slå in! Nä nu ni måste jag göra mig klar för att vandra vidare mot jobbet!Så; Pusspuss

7.

Av Jennili Palmén - 18 november 2011 22:45

   


  Var dessa jag fick hem i mina paket som jag hämtat senaste dagarna!

Var maasssa jag fick skicka tillbaka, tråkigt men kändes inte rätt helt enkelt!

Är ju som lättare att shoppa på plats, så man kan prova allt, känna alla matrial och så vidare!.





      


och dessa köpte jag i ö-vik idag! :)

Köpte mer saker med,

Smink

sminkborstar

och en ögonskugga fast på penna!


även lite inslagspapper med julmotiv osv så att jag kan slå in allas julklappar:)


fick 4paketet idag till hjärtat!

Han är såååååå nyfiken, men vill bara inte erkänna det själv! haha


pusspuss

6.

Av Jennili Palmén - 18 november 2011 21:00

Duktig jag.

Här sitter jag hemma i soffan med mina chipps-hjärtan och lyssnar på massa snack mellan mamma, tommy och tobbe..

Pluss att det visas hockey på teven.

Medans mina kära kompisar är ute, dricker gott och blir lagomt snurriga( vissa kanske för mycket, men inget vi talar högt om..) och dansar som tusan får jag banneme hoppas att dom gör!


varför jag är hemma är för att jag ska jobba imorgon och skaa upp väldigt tidigt!

redan klockan 7 börjar jag, och slutar 12 börjar klockan 16 igen och slutar halv 9 !

Lång dag..


Menmen, så är det när man är arbetslös och vill åka utomlands!

Får ta på sig allt än fast man egentligen inte riktigt vill..


Men pusspuss 

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards