Jennilipalmen

Alla inlägg under juli 2010

Av Jennili Palmén - 22 juli 2010 10:12

ouh det gick inte att beställa, men förhoppningsvis fixar mamma det :D

haha





Pusspuss.

Av Jennili Palmén - 22 juli 2010 09:46

Usch jag är absolut inte på humör för att jobba, jag vill INTE!

Men det är smällar man får ta så att säga. Man får ju pengar :)


Idag beställs förhoppningsvis vår resa till Turkiet, Ospecificerat vi alla ville få det så billigt som möjligt.. Men börjar bli lite nervös över att ha valt att åka ospecificerat, tänk om vi hamnar på världens skit ställe?

Men alla får hålla tummen för mig:)

Dock inte båda tummar eftersom att det ger otur ;P

Hahah skriver senare om vi beställer resan eller inte ;)


Pusspuss på er!

Av Jennili Palmén - 19 juli 2010 21:42

ouh, Har varit i åsele och vandrat runt på marknaden en hel dag..

Kan säga att fötterna värker, och att kroppen är slut!


Jag somnade påvägen hem, och när vi kom hem var jag helt SLUT, usch vad jag bara hade velat lägga mig i sängen och sluta ögonen och falla in i sömn , en djup sömn.. Men jag var tvungen att fara och jobba!

Åh vad jag just i det ögonblicket ville vara en rik liten biatch som bara kunde vara hemma, slippa vara trevlig med folk osv, jag ville verkligen inte jobba..

som tur behövde jag ju inte vara trevlig eftersom jag var på städet och var själv:)


Ialla fall så idag på marknaden hittade jag massa sockar, en liten present till min Gudmor Sahra som jag älssssskar! :)


Gick även i "spök huset" där med teodor och Gus Jätte B-igt kändes som allt skulle rasa ihop.. men men vart rädd ,många gånger;)

haha


Var även och kikade på Eric saade :)

haha


tyckte faktiskt han var relativt bra :)

Dock var det nog för att har verkade vara så Go och Trevlig:)


Pusspuss  

Av Jennili Palmén - 18 juli 2010 21:36

Ouh, såhär ska tydligen mitt och Gus barn se ut...  

Nå, vad tycker ni ? :)


hahaha

imorgon ska jag åka till Åsele på marknad, och kika lite på Eric sade ;)


hahah

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 13 juli 2010 13:40

Sitter på jobbet nu, jätte onödigt faktiskt eftersom det inte är en enda här.

carro badvakten sitter oxå här uppe.


Jag är sugen på halv smält daimglass men såklart har vi ingen sådan idag, den är slut..

Jag klev ialla fall upp kvart över 5 imorse och for och städade direkt, var klar runt halv 7. Sedan åkte jag hem och sov ända fram till halv 9:)

Då jag klev upp för att med familjen sjunga för Mamma eftersom min älskade mamma fyller år :)


  

Hade dock ingen bättre bild på denna dator ;(

Sedan bar det iväg till nästa jobb vid klockan 10:)

Som jag nu är på och har absolut ingenting att göra på..


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 12 juli 2010 23:33

USCH SÄGER JAG BARA!


Känns som att jag aldrig mer ska jobba för Fy fan(ursäkta..) Va jag är less!

Började klockan 10 imorse och slutade halv 8 tro jag att det var?!


imorgon börjar jag klockan 5;00-7,00 sedan 10;15-17;30 därefter 17;30-18;30 tyyyyyp

Och så är det marknad imorgon, den missar jag.. suck :(.

Och så fyller mammsen år, blir till att gratta henne mellan 7 och 10 för sedan drar ju jag på jobb och sedan klockan 4 drar mammsen på jobb :(

Men sedaan på kvällen ska ju både hon och jag ut!

Sedan på onsdag så blir det marknan för mig , Jiho! ledig på dagen men jobbar några timmar på kvällen, Gus fyller även år då :)


Men nu sl´ka jag slänga mig i sängen och tvinga Gus att klia min i håret ;)


PUsspuss

Av Jennili Palmén - 12 juli 2010 23:00

Här är sakerna jag inhandlade i Birsta i söndags :)


  

Haremsbyxor,


  

Ett likadant linne som jag köpte förra gången fasten i svart denna gång:)


   

En skjorta (dock i tunnt tyg nu till sommaren:)


  En stor tröjja , även denna likadan som förra gången jag åkte iväg men nu en helt svart.                                            
                                                  
                        

       

Svarta jeans shorts.


  

Några armband :)


  

Ett till par spetsleggings, fick dem av madde, såå snäll* :)


  

Stort långt linne !:)

Nu ska ni få höra, det var så här att när jag och Gus kom in i köpcentret så ser jag en tjej inne på ett cafe, och jag älskar hennes linne!

Jag ber Gus kolla på det och sedan fortsätter vi vidare..

Jag grumlar mig lite över var hon kan ha köpt det men går in på första affären och tänker "skit samma" jag hittar andra snygga kläder..

Men tror ni inte att när jag går runt där inne i butiken så ser jag linnet!

oh, det var typ som att gud var på min sida.. Hahaha !


Förövrigt så har jag och Gus varit tillsammans i 11månader i dag, grattis till oss! :)

pusspuss

Av Jennili Palmén - 11 juli 2010 13:21

Imprse låg jag och tänkte, jag kom på att jag faktiskt ska få en liten kusin!


Alla har gått runt och sagt att jan( min farbro) och renata ska ha barn och visst har jag tänkt åh så roligt för dem! :)

Men imorse gick det upp för mig att jag ska faktiskt få en liten söt kusin på pappas sida, som jag alltid drömt om!

Har inge kusiner på hans sida, men på min mammas sida har jag så många som 8 kusiner, och på min (extra släckt, tommy mammas killes sida) har jag så många som 5 stycken!

Tankarna snurrade på högvarv kring detta imorse..


var ju och shoppade igår, óch jag fick med mig lite grejer hem, kommer att visa dem senare någon dag då jag inte har tillgång till kamera just nu:(


Ligger i alla fall ute i solen idag , idag är även min sista lediga dag.. dock är jag ledig på onsdag och mer i sommar men för ett tag iaf:)



ussPuss

Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards